Sidan 1 av 9 1 2 3 4 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 82

Ämne: Omfattande tekniska arbeten!

Exclamation Omfattande tekniska arbeten!

Omfattande tekniska arbeten!
    På grund av den senaste tidens störningar och hackningar av forumet kommer vi att genomföra en installation av helt ny programvara. Detta kommer att medföra att forumet av och till kan stängas av.
    Forumets utseende kommer också att göras om från grunden vilket innebär att det kommer att se kontigt ut en tid.
    Vi har valt att hålla forumet öppet under arbetet och hoppas på översende med störningar och problem.

Jättebra!! Då håller vi tummarna för att det ska gå bra

Vi har nu äntligen löst problemet med att sökresultaten på google omdirigerar till sidor med klockkopior! Tjoho!

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009

Gratulerar....

Säger tack, hallå och önskar Gott Nytt År....
    So long

Citat Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
    Vi har nu äntligen löst problemet med att sökresultaten på google omdirigerar till sidor med klockkopior! Tjoho!
    Bra jobbat!

Gott Nytt År!

Seniormedlem TinaSands avatar
    Reg.datum
    maj 2007

Fler än jag vars sida blivit "galen"?

Tack för allt jobb ni admin lägger ner för att vi ska ha det bra
    En fråga dock: Blev sidan ändrad storleksmässigt för någon mer än mig, efter det att bruce meddelat att "problemet med klockorna på google" var löst? Nej, jag skämtar inte! På min skärm har sidan blivit alldeles tokig. Smal och det går inte att se bilderna ordentligt. Och när jag försöker bredda den blir texten så liten, att allt blir oläsligt.
    Hur kan man få det tillbaka till ursprunglig storlek? tacksam för tips, då jag inte är så teknisk kunnig.

Har samma problem med halverad sida. Vet heller inte hur man rättar till det hela.

Vi håller på med arbeten för att anpassa sidbredd och bildformat för att forumet ska fungera på datorer, surfplattor och telefoner.

Nu borde de mest krisande delarna vara fixade. Utökade även bredden på forumet en del. Bildvisningen kommer ordnas härnäst.
    Webmaster
    Problem? - Kontakta wiktor87@gmail.com

Seniormedlem Lars Fs avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Tackar er ansvariga för forumet att ni verkligen "kämpar" för att allt skall löpa friktionsfritt.
    Tack ska ni ha och Gott Nytt!
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •