Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 17 av 17

Ämne: Hackad?

Avstängd
    Reg.datum
    okt 2012

Skit!

Citat Ursprungligen postat av Wanja Visa inlägg
    Nu landar man rätt igen vid googling men hackaren sökord ligger kvar högst upp på sidan när man går in via google:

/watch|silberstein|piguet|blancpain|casio|citizen|f astrack|festina|fossil|seiko|timex|tissot|hilfiger |guess|breguet|breitling|bvlgari|calvin|klein|cart ier|chopard|dior|chronoswiss|corum|emporio|armani| ferrari|franck|muller|glashutte|graham|gucci|hublo t|icelink|longines|vuitton|lacroix|montblanc|omega |oris|panerai|philippe|piaget|rado|rolex|heuer|uly sse|часы|watch|часовник|hodinky|armbå ndsur|polshorloge|horloĝo|käekell|rannekello|mon tre|bracelet|armbanduhr|orologio|polso|reloj|pulse ra|наруч|годинник/i

Det ligger högst upp innan html-koden om man kollar källkoden.
    Håller med dig Wanja, har flera ggr. upplevt detsamma!
    Därför återhållsam här, livrädd för "smitta"..

För, eller inte för av vad?

Mr. M,
    alias Mont Blanc

Seniormedlem MrTompas avatar
    Reg.datum
    okt 2010
    Ja.. Alla sökningar på google till pes. Skickar en till en klocksida. Detta bör åtgärdas ju. Tokigt jobbigt

Det mycket irriterande problemet beror på en avancerad hackning av forumet.
    Det enda sättet att komma tillrätta med det utan att förlora månader av information och bilder är att göra en omfattande uppdatering.
    Denna kräver tid, arbete och uppmärksamhet och vi ska försöka planera in den så snart det är möjligt.

Den Gamle (DG) LasseCs avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Hej
    Jag kom inte in först som jag brukar (PES ligger som startsida för mig). Jag sökte då på Google och såg adressen som skulle peka på klocksaiten. När jag skulle se vart den ledde så kom jag faktiskt in på vår vanliga PES. Knepigt
    Tack för all möda som Ni lägger ner för att vi skall ha trevligt DG alias LasseC

Hackad? Nej vad grymt det är.

Seniormedlem Lars Fs avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Bruce Visa inlägg
    Det mycket irriterande problemet beror på en avancerad hackning av forumet.
    Det enda sättet att komma tillrätta med det utan att förlora månader av information och bilder är att göra en omfattande uppdatering.
    Denna kräver tid, arbete och uppmärksamhet och vi ska försöka planera in den så snart det är möjligt.
    Tack Bruce!
    Abstinensen låg nära.
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Heja Bruce

PES är BÄST
    HACK är PEST

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •