Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

silvervalley avstängd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • silvervalley avstängd

    Det är mycket sällan vi behöver stänga av en medlem från vårt fridsamma forum. Senast det hände var faktiskt 2008.
    Nu har vi dock stängt av silvervalley som uppenbarligen inte trivdes med vare sig umgänget eller forumadministrationen.
    /Admin
    admin@precisensan.com

  • #2
    5561-a infantila inlägget

    Tråkigt, men inte alldeles oväntat.

    Comment


    • #3
      Tala är silver tiga är guld...

      Hallå Bruce,
      Alltid trist när någon blir utestängd och jag förstår inte vad som ligger bakom beslutet. Yttrandefrihet är heligt enligt
      min uppfattning så det ska tunga skäl till för munkavle.
      PES tappar en stjärna på silver och det är trist. Men livet är som havet, går i vågor. Hoppas Silver kommer tillbaka, vi är
      vänner och har hjälpt varandra då och då. I grund och botten en trevlig prick.
      So long Siver om du läser detta.

      Comment


      • #4
        Vi stänger inte av medlemmar lättvindigt. Det var som sagt fyra år sedan sist. Orsakerna är ofta inte uppenbara för övriga medlemmar då inte allt som händer och sker är synligt på forumet. Men avstängningar är alltid ett resultat av upprepade brott mot forumreglerna.
        /Admin
        admin@precisensan.com

        Comment


        • #5
          Sorry, Jag tog fel..

          Hallå Bruce,
          Jag har all respekt för beslutet och ifrågasätter inte motiven. Men jag tog fel på person och mina positiva omdömen gällde en annan silverexpert med initialen Q,
          därav förvirringen. So long...
          Last edited by Kim von Platen; 2012-08-15, 23:12.

          Comment

          Working...
          X