Nu vill inte jag vara den(fast jag är den) som vill gratulera forumet till det mest besökta ( träffar på internet rörande antik/retrofrågor/ - nationella. Den kunskapsbank och den aktiva grupp av människor som besvarar frågor står i en klass för sig. Det är snart 7 år! sedan forumet drogs igång , jag, min bror och andra entusiatiska människor som hade ett stort och brett intresse för antikviteter och retroobjekt drog igång den harven. Vi hade varit fltiiga besökare på andra forumen men fann att ett forum med registrerade uppgifter där man inte var anonym utan istället stod fast med vem man var, skapade en oas av samlad kunskap och intressenter.
Tiden går fort och just nu känns sju år som en evighet, framför allt för oss som var med om en trög kickstart från början. Att forumet idag är en enorm källa av kunskap med ständiga hänvisningar, gör att jag vill tacka och gratulera alla trogna besökare, oerhört kunniga besvarare och den goda ton som finns på sajten tack vare en grundlagd syn och ett team av sajtansvariga som sållar agnen från kornet.
Grattis i förskott! PES!

Svara med citat