Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: PES snart 7 år!

PES snart 7 år!

Nu vill inte jag vara den(fast jag är den) som vill gratulera forumet till det mest besökta ( träffar på internet rörande antik/retrofrågor/ - nationella. Den kunskapsbank och den aktiva grupp av människor som besvarar frågor står i en klass för sig. Det är snart 7 år! sedan forumet drogs igång , jag, min bror och andra entusiatiska människor som hade ett stort och brett intresse för antikviteter och retroobjekt drog igång den harven. Vi hade varit fltiiga besökare på andra forumen men fann att ett forum med registrerade uppgifter där man inte var anonym utan istället stod fast med vem man var, skapade en oas av samlad kunskap och intressenter.
    Tiden går fort och just nu känns sju år som en evighet, framför allt för oss som var med om en trög kickstart från början. Att forumet idag är en enorm källa av kunskap med ständiga hänvisningar, gör att jag vill tacka och gratulera alla trogna besökare, oerhört kunniga besvarare och den goda ton som finns på sajten tack vare en grundlagd syn och ett team av sajtansvariga som sållar agnen från kornet.
    Grattis i förskott! PES!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Seniormedlem Keckes avatar
    Reg.datum
    okt 2005
    Efter Äjth.s fina inlägg så kan jag bara säga att jag är ytterst tacksam för att detta forum finns.
    Ett stort tack till Admin. som står ut med alla våra klagomål och ändå glatt betalar för denna sida.

OCH nu är det väl dags för någon typ av 7-årsfirande/träff.........eller???????????????

Gammgubbe Sladdens avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av Kecke Visa inlägg
    Efter Äjth.s fina inlägg så kan jag bara säga att jag är ytterst tacksam för att detta forum finns.
    Ett stort tack till Admin. som står ut med alla våra klagomål och ändå glatt betalar för denna sida.

OCH nu är det väl dags för någon typ av 7-årsfirande/träff.........eller???????????????
    Kräftskiva, kanske!?
    Gud gjorde några perfekta huvuden,
    resten satte han hår på.

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009

Snart grattis....

Hallå, hallå, hallå...hallå...
    Sällar mig till gratulanterna och säger tack för några års trevligt och lärorikt umgänge på ett intressant froum.
    Det vore kul att veta vilka nybyggarna var. Äjth, Kecke och Sladden har jag förstått.
    För utan pionjärerna hade vi nog inte läst den här tråden nu.... so long...
    Senast redigerat av Kim von Platen den 2012-07-21 klockan 20:58.

så mangler kun 93 år for at være antik.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •