Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Forumet uppdaterat

Exclamation Forumet uppdaterat

Vi har idag uppdaterat forumet till den allra senaste och stabilaste versionen av vBulletin.
    Detta har löst det irriterande databasproblemet.
    Det innebär också att det ser lite annorlunda ut här och där samt att vi måste fila på språkligheterna.

Uppmärksamma oss gärna på om det är någonting som krånglar eller ser konstigt ut.

Seniornovisen umeubbes avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Jag säger bara SOORT TACK Bruce !!!

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009

Kanon...

Hallå Bruce,
    Det finns inget ont som inte för något gott med sig. Ny och snyggare layout. Engelska är bra. Ser ut som om vi börjat på ny kula, men tidigare inlägg kan man läsa under rubriken NEW POSTS. Salut och så long....
    Kim
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Senast redigerat av Kim von Platen den 2012-05-26 klockan 14:10.

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Ett stort fång till Dig Bruce.

Seniormedlem TinaSands avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    roligt att forumet är igång igen, dvs "nya händelser".
    Däremot undrar jag om det är bara jag som inte kan "klicka" på de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser. Allt står ovanpå vartannat när sidan kommer upp och det går inte att klicka in på något alls. Lyckades nu när jag loggade in, efter att ha kommit till sidan genom att "googla", komma till butikens hemsida och därifrån klicka på "antikforum".
    Men det kanske är min dator som inte kan läsa längre? Fast det gäller enbart PES' hemsida. Alla andra funkar som vanligt.

Seniormedlem Lars Fs avatar
    Reg.datum
    aug 2008
    Tack Bruce till att det ordnade upp sig
    - - - - - - - - - -
    "För mycket av det goda är alldeles lagom."

Citat Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
    roligt att forumet är igång igen, dvs "nya händelser".
    Däremot undrar jag om det är bara jag som inte kan "klicka" på de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser. Allt står ovanpå vartannat när sidan kommer upp och det går inte att klicka in på något alls. Lyckades nu när jag loggade in, efter att ha kommit till sidan genom att "googla", komma till butikens hemsida och därifrån klicka på "antikforum".
    Men det kanske är min dator som inte kan läsa längre? Fast det gäller enbart PES' hemsida. Alla andra funkar som vanligt.
    Jag vet nog inte hur det brukar se ut vid val av de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser, men nog lyckas mina klickningar.

Visa gärna en skärmdump av hur det ser ut hos dig, TinaSand.

Dock ser det ut som om flera användare har för stora avatarer, se min skärmdump.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •