Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forumet uppdaterat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Forumet uppdaterat

    Vi har idag uppdaterat forumet till den allra senaste och stabilaste versionen av vBulletin.
    Detta har löst det irriterande databasproblemet.
    Det innebär också att det ser lite annorlunda ut här och där samt att vi måste fila på språkligheterna.

    Uppmärksamma oss gärna på om det är någonting som krånglar eller ser konstigt ut.
    /Admin
    admin@precisensan.com

  • #2
    Jag säger bara SOORT TACK Bruce !!!

    Comment


    • #3
      Kanon...

      Hallå Bruce,
      Det finns inget ont som inte för något gott med sig. Ny och snyggare layout. Engelska är bra. Ser ut som om vi börjat på ny kula, men tidigare inlägg kan man läsa under rubriken NEW POSTS. Salut och så long....
      Kim
      Bifogade filer
      Last edited by Kim von Platen; 2012-05-26, 15:10.

      Comment


      • #4
        Ett stort fång till Dig Bruce.
        Bifogade filer

        Comment


        • #5
          roligt att forumet är igång igen, dvs "nya händelser".
          Däremot undrar jag om det är bara jag som inte kan "klicka" på de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser. Allt står ovanpå vartannat när sidan kommer upp och det går inte att klicka in på något alls. Lyckades nu när jag loggade in, efter att ha kommit till sidan genom att "googla", komma till butikens hemsida och därifrån klicka på "antikforum".
          Men det kanske är min dator som inte kan läsa längre? Fast det gäller enbart PES' hemsida. Alla andra funkar som vanligt.

          Comment


          • #6
            Tack Bruce till att det ordnade upp sig
            - - - - - - - - - -
            "För mycket av det goda är alldeles lagom."

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
              roligt att forumet är igång igen, dvs "nya händelser".
              Däremot undrar jag om det är bara jag som inte kan "klicka" på de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser. Allt står ovanpå vartannat när sidan kommer upp och det går inte att klicka in på något alls. Lyckades nu när jag loggade in, efter att ha kommit till sidan genom att "googla", komma till butikens hemsida och därifrån klicka på "antikforum".
              Men det kanske är min dator som inte kan läsa längre? Fast det gäller enbart PES' hemsida. Alla andra funkar som vanligt.
              Jag vet nog inte hur det brukar se ut vid val av de olika flikarna; Artiklar, Forum, Nya händelser, men nog lyckas mina klickningar.

              Visa gärna en skärmdump av hur det ser ut hos dig, TinaSand.


              Dock ser det ut som om flera användare har för stora avatarer, se min skärmdump.
              Bifogade filer

              Comment

              Working...
              X