Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tjall på linjen eller vad ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tjall på linjen eller vad ?

    Hej alla PESARE varför kan jag inte längre klicka på "Vad är nytt" ? Sedan några dagar blir det bara error, vilket är irriterande när man är van med det.

    //Urban

  • #2
    Håller med dig umeubbe....

    det är t.ex. svårt att söka på något, för då kommer errorsidan upp. Varför är det så här för vissa pesanvändare? För alla verkar ju inte klaga.....

    Comment


    • #3
      samma här Minst sagt irriterande...

      Comment


      • #4
        Det har varit fel i drygt ett dygn nu och jag tror att det gäller alla användare. Vid sökningar kan ni med fördel använda Google. Tyvärr har jag inte något alternativ till "nya inlägg".

        Vi får avvakta och se vad Admin har att säga.

        Comment


        • #5
          Det gäller alla användare. Jag har tittat in på PES från det lokala biblioteket, från Kulturhuset och från en väns hemmadator - med lika resultat.

          Säger som Kaptenen, jag väntar på att Adm. kliver fram och säger något.

          Comment


          • #6
            Det har varit så här i några dagar nu...

            Ursprungligen postat av Kaptenen Visa inlägg
            Det har varit fel i drygt ett dygn nu och jag tror att det gäller alla användare. Vid sökningar kan ni med fördel använda Google. Tyvärr har jag inte något alternativ till "nya inlägg".

            Vi får avvakta och se vad Admin har att säga.
            Jag inväntar också att ADMIN skall säga något och jag är säker på att de kommer att lösa det också. Men jag tror att många av oss användare har lite svårt att hålla oss ifrån PES och inte göra inlägg eller söka på något.

            Comment


            • #7
              Bättre med goda råd än gnäll..

              Hallå i rymden,
              Trist med haverier, men det inträffar då och då. Men, bäste Bruce (adm), du måste lägga ut en sida och berätta hur man hjälpligt kan hänga med i dialogen. Kaptenen tipsade om att goggla och via den här sidan kan man få senaste inläggen. Via forum kan också kolla upp trådarna, om man kommer ihåg var dom hör hemma och vad dom heter. Men det är nog inte så många som listat ut.
              So long
              Kim

              Skärpning alltså, det handlar ju om kommunikation... eller hur?

              Comment


              • #8
                Har kommit in på PES en annan väg nu, här har det bara varit vit sida med Error oxå,
                jag har trott i många dagar att PES havererat, så här kan vi ju inte ha det.
                Hirvi
                SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

                Comment


                • #9
                  Vad jag kan förstå så har ledningen uppmärksammat detta men pga tidsbrist inte hunnit åtgärda.
                  Vi kommer att bli ytterst tacksamma när allt är som förut men vi kan inte alltid kräva att adm. skall åtgärda allt omgående.
                  Tro det om ni vill men adm. har ett liv förutom PES.

                  Comment


                  • #10
                    Vi håller på att kolla upp problemet i detta nu. Felet ligger tydligen inte hos webbhotellet i alla fall.
                    /Admin
                    admin@precisensan.com

                    Comment


                    • #11
                      Vi ska försöka komma tillrätta med problemet genom en programuppdatering. Kan förmodligen inte göras förrän i morgon.
                      /Admin
                      admin@precisensan.com

                      Comment


                      • #12
                        Vi tackar för att ni jobbar på det!
                        Hirvi
                        SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

                        Comment


                        • #13
                          Bättre sent än aldrig...

                          Hallå Bruce,
                          Du har många vänner, du och din rara fru. Personer som uppskattar och snart sagt blivit beroende av PES. Sällan någon säger tack för gratisunderhållningen, men jag tycker det är på sin plats. TACK.
                          Det du missat i senaste turen är att informera alla anhängare om problemet. Hur man ändå hittar rätt? Ja, så är det. Så jag hoppas på fortlöpande information... eller hur Ubbe?

                          Kör så det ryker....
                          So long
                          Kim

                          Comment


                          • #14
                            Kim von Platen har sagt precis det jag skulle säga så jag sällar mig till de tacksammas skara och önskar lycka till med både hemsidan och livet utanför PES.

                            Tack på förhand Bruce.

                            Comment

                            Working...
                            X