Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hattfernissaregalin

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009

Hattfernissaregalin

Tack vare vår välkände regalinexpert "Kimmen" vet vi ju vad denna sorten heter, flaskan som är en likadan som Kimmens syns till höger på bilden. Nu har jag tre med denna sorts regalin, så det bör räcka väl till en stormhatt. Håll hårt i den när det blåser och glöm ej fernissan, trevlig valborg. PS Alla tre flaskor är blåsta i tvådelad god form. En brun, en grön och en svart (vad är det för snapsar)?
    http://precisensan.com/antikforum/sh...highlight=alka
    Bifogade bilder Bifogade bilder      

Seniormedlem Kim von Platens avatar
    Reg.datum
    okt 2009
    Citat Ursprungligen postat av prylsnubben Visa inlägg
    Tack vare vår välkände regalinexpert "Kimmen" vet vi ju vad denna sorten heter, flaskan som är en likadan som Kimmens syns till höger på bilden. Nu har jag tre med denna sorts regalin, så det bör räcka väl till en stormhatt. Håll hårt i den när det blåser och glöm ej fernissan, trevlig valborg. PS Alla tre flaskor är blåsta i tvådelad god form. En brun, en grön och en svart (vad är det för snapsar)?
    http://precisensan.com/antikforum/sh...highlight=alka
    Hallå Snubben,
    Kunde inte ana att jag skulle bli uppmärksammad och tillönskad trevlig valborg, men tack. Vi flaggade igår, till minne av svärfars dödsdag. Han var kung för sin hatt.

Vi flaggar idag också. För regalinen som jag inte riktigt vet vad det är, men det låter trevligt. So long...

Seniormedlem prylsnubbens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Kim von Platen Visa inlägg

Vi flaggar idag också. För regalinen som jag inte riktigt vet vad det är, men det låter trevligt. So long...
    En vass flasköppning är inte bra för den törstande drängen..........
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •