Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Gabriel men mer??

Gabriel men mer??

Hej! Jag har en vas med hänkel som ser gammal ut.Under står det Gabriels signatur men det står också ngt mer...Jag tyder det till Exar eller Enar men det va fel..Det står också 652.Oliv och 6.35.även ngt som slutar med bokstäverna us.
    Är det ngn som vet ngt om denna vackra vas??Namn:  DSC02074.jpg
Visningar: 1069
Storlek:  42,3 KB

Enar är väl någon tidigare ägare, verkar det som. Svårt att se vad det är skrivet med, men kanske ristat med en stöldskyddspenna? 6.35 är troligen försäljningspriset en gång i tiden, ditskrivet av bosättningsbutiken.

Citat Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
    Enar är väl någon tidigare ägare, verkar det som. Svårt att se vad det är skrivet med, men kanske ristat med en stöldskyddspenna? 6.35 är troligen försäljningspriset en gång i tiden, ditskrivet av bosättningsbutiken.
    Tack för ditt svar!

Något värde?

Citat Ursprungligen postat av cinna Visa inlägg
    Hej! Jag har en vas med hänkel som ser gammal ut.Under står det Gabriels signatur men det står också ngt mer...Jag tyder det till Exar eller Enar men det va fel..Det står också 652.Oliv och 6.35.även ngt som slutar med bokstäverna us.
    Är det ngn som vet ngt om denna vackra vas??Namn:  DSC02074.jpg
Visningar: 1069
Storlek:  42,3 KB
    Citat Ursprungligen postat av cinna Visa inlägg
    Tack för ditt svar!
    Skulle va så roligt att få veta ungefärligt värde osv

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •