Sidan 1 av 3 1 2 3 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Fördröjning/störning när jag skall back till föregående sida. Annan adress visas ?

Seniormedlem
    Reg.datum
    okt 2010

Fördröjning/störning när jag skall back till föregående sida. Annan adress visas ?

När jag med hjälp av piltangenterna högst upp till vänster skall stega framåt eller bakåt så visas som oftast följande web adress längst ned till vänster,
    www.hyundai-solaris.info/VB/STI.PHP..... , men jag kommer inte till den adressen. Inget händer, ser ut som den låser sig, men jag är lite orolig för att det pågår någon aktivitet.

Vid att på nytt trycka på piltangenten eller från början dubbeltryck så fungerar det.

Någon som har samma erfarenhet ??

Tacksam för svar ifall jag har fått in något skräp program.

Nu när jag tryckte på knappen "Förhandsgranska inlägg" så aktiverades denna adress automatiskt !!

Seniornovisen umeubbes avatar
    Reg.datum
    mar 2008
    Jag har backfunktion med en knapp på musen och sen en tid tillbaka måste jag dubbelklicka för att backa, vilket inte behövdes förut.

/Urban

Uppdateringen av en sida tar lååång tid! Ngt är fel med siten, är det ngn forumansvarig som har tagit tag i problemet?
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Seniormedlem
    Reg.datum
    okt 2010

Thumbs up

Tack för alla svar.

Jag har Windows XP och Norton 360, datorn fick köra "Fullständig systemsökning" i natt. Har också mobilt bredband. Enligt loggboken hade en hel del försök till att etablera kontakt från datorn mot nätet stoppats.
    Cockies togs bort men problemet kvarstår.

Hade kameran i beredskap och tog en bild. som bifogas.

Vore mycket intressant att höra om ni ser denna adress.
    Det kan vara ett försök att öppna en reklamsida, men jag har provat manuellt och ej lyckats öppna sidan.
    Är faktiskt lite orolig över detta.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Seniormedlem simcos avatar
    Reg.datum
    dec 2008
    Hej Odd!

Problemet ligger nog inte hos dig, men jag undrar vilken webbläsare du använder dig av?

Mvh simco

Seniormedlem
    Reg.datum
    okt 2010
    Hej simco!

Jag har Internet Explorer
    Version: 8.0.6001.18702
    Kryptering: 128-bitars
    Produkt-ID: 01398-600-0041351-87615
    Uppdateringar: 0

För mail användar jag Outlook Express
    Version: 6.00.2900.5512 (xpsp. 080413-2105)

Är det så att jag har blivit smittad så kan det jo vara via mail och det aktiveras via PES. Det är båda svårt och kompliserat det här med intrång, har två gångar tidigare i mitt liv fått en trojan och tyvärr var jag tvungen att formatera om hårddisken vid båda tillfällen. Efter det är jag väldigt misstänksam när sådant här inträffer.

Har testat på andra forum där jag är medlem och detta sök efter denna adress triggas inte där.

Har någon av är samma symptom/sok efter denna adress ??

Seniormedlem simcos avatar
    Reg.datum
    dec 2008
    Ja, det är verkligen inte kul att behöva formatera hårddisken.

Jag har Mozilla Firefox som webbläsare och upplever inte problemen. Prova med en annan webbläsare och se om det går bättre. det är fler som upplever problem så det ska nog gå att åtgärda.

Mvh simco

Jag har Google Chrome som webläsare och ser inte den adress som visas, däremot är den mesta surfning på PES väldigt seeeg!
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

Vi har kontaktat supporten på Oderland och bett dem undersöka saken.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •