Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Försvunnen Sökfunktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jag gjorde systemåterställningen i lördags.
    I’m a real mean bitch!

    Comment


    • #17
      Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
      Var hur klickade du för att få fram sökrutan
      Hirvi
      Hirvi

      Längst upp på sidan har du webadressen till sidan du besöker, sen kommer det ett förstoringsglas, en pil ner och något som ser ut som ett sönderrivet papper, den knappen kan man ändra kompatibilitetsvy med.
      Bifogade filer
      I’m a real mean bitch!

      Comment


      • #18
        Jag får leta Maria, jag hittar inte det delade papperet,
        det är slut på skärmen vid pilen.
        Hirvi
        SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

        Comment


        • #19
          Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
          Jag får leta Maria, jag hittar inte det delade papperet,
          det är slut på skärmen vid pilen.
          Hirvi
          Det framgår ju inte vad du har för webbläsare men om du har en meny "Verktyg" i den kanske du kan finna kommandot om kompatibilitetsvyn där.

          Comment


          • #20
            Hirvi!

            Vilken version av Windows har du installerad på din dator? Och vilken webläsare använder du?
            I’m a real mean bitch!

            Comment


            • #21
              Hej hopp nu är jag med på PES igen, jag har Windows XP,
              jag hittade den på (verktyg), skulle jag lägga till presisenson.com där
              Hirvi
              SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

              Comment


              • #22
                Jag har Windows 7 på min dator, så det ser inte likadant ut hos mej, dock hittar jag samma funktion under verktyg, prova att lägga till PES, fungerar det inte är det bara att gå in ingen och plocka bort PES.
                I’m a real mean bitch!

                Comment


                • #23
                  Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                  Jag har Windows 7 på min dator, så det ser inte likadant ut hos mej, dock hittar jag samma funktion under verktyg, prova att lägga till PES, fungerar det inte är det bara att gå in ingen och plocka bort PES.
                  Provade Maria, det hände inget, jag får kolla vidare
                  Hirvi
                  SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

                  Comment


                  • #24
                    Vilken webläsare använder du?
                    I’m a real mean bitch!

                    Comment


                    • #25
                      Ursprungligen postat av Hirvi Visa inlägg
                      Provade Maria, det hände inget, jag får kolla vidare
                      Hirvi
                      Iallafall här är "Precis en sån" INTE ifyllt, och det är när det INTE är någon bock intill "Kompatibilitetsvyn", se min skärmdump nedan, som sökfunktionen inte skyms. (Det växlar mellan icke bock och bock vid klick på ordet "Kompatibilitetsvyn").
                      Bifogade filer

                      Comment


                      • #26
                        Vad händer om du klickar på raden nedanför med inställningarna för Kompatibilitetsvyn?
                        I’m a real mean bitch!

                        Comment


                        • #27
                          Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
                          Vad händer om du klickar på raden nedanför med inställningarna för Kompatibilitetsvyn?
                          Tackar er alla som brydde er om problemet, nu har jag oxå en sökruta,
                          talade även med en kompis så jag fick bockat i ett ställe till och nu funkar det,
                          jag ensam med mitt datakunnande hade aldrig löst det själv.
                          Hirvi
                          SVERIGE är en del av Dagsnäs Hornborgasjön! hemsida http://www.faglaviksglas.se/

                          Comment

                          Working...
                          X