Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Loppis- & Prylmarknad - Europaporten Malmö 12-13 mars

Loppis- & Prylmarknad - Europaporten Malmö 12-13 mars

Denna helgen är det dags för den stora loppis- & prylmarknaden på Europaporten i Malmö. Håller på både lördag och söndag med öppettider 11-15. Har besökt marknaden vid 3-4 tillfällen tidigare och tycker att den brukar vara väl värt ett besök!!

I år skall jag pröva lyckan som säljare. Massor av UpsalaEkeby-keramik och mycket annat kul retro kommer säljas.

Hoppas att många PESare tittar förbi!!
    -------------------------------------
    http://upsalaekeby.blogspot.com/

Red face Lycka till!

Önskar dig/er god försäljning!

Men jäklar vad kul! Det här hade jag helt missat. Jag som har en så fruktansvärd loppisabstinens. Jag kommer!
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Jag är tyvärr inte lika entusiastisk, när betalande besökare släpps in, så är det tyvärr redan rensat (av dom som har gått in bakvägen). Önskar Wunderbaum lycka till med försäljningen.

Jag har gjort många bra fynd där. Fast nu funderar jag faktiskt på att stå och sälja. Såg att det fanns en del bord kvat.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

Allmogen lergodssamlare Polssons avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Wunderbaum Visa inlägg
    Denna helgen är det dags för den stora loppis- & prylmarknaden på Europaporten i Malmö. Håller på både lördag och söndag med öppettider 11-15. Har besökt marknaden vid 3-4 tillfällen tidigare och tycker att den brukar vara väl värt ett besök!!
    I år skall jag pröva lyckan som säljare. Massor av UpsalaEkeby-keramik och mycket annat kul retro kommer säljas.
    Hoppas att många PESare tittar förbi!!
    Som regel stannar jag längre framför säljare med intressant keramik till försäljning. Framför ditt bord, Wunderbaum, stannade jag tio gånger längre än vid något annat bord.
    Visserligen köpte jag inget, men kvaliteten på "marknaden" stod du för. För övrigt tycker jag att betoningen låg på loppis. Därmed inte sagt att det ena är bättre det andra. "Åt envar efter behov!"
    p-son

Citat Ursprungligen postat av Polsson Visa inlägg
    Som regel stannar jag längre framför säljare med intressant keramik till försäljning. Framför ditt bord, Wunderbaum, stannade jag tio gånger längre än vid något annat bord.
    Visserligen köpte jag inget, men kvaliteten på "marknaden" stod du för. För övrigt tycker jag att betoningen låg på loppis. Därmed inte sagt att det ena är bättre det andra. "Åt envar efter behov!"
    Stort tack!!

Roligt med en PESare som vågade komma fram och hälsa!! Var faktiskt många igår som berömde bordet och utbudet. Gick själv en runda innan vi började sälja och får väl hålla med dig om att utbudet var mer loppis än antikmarknad. Angående reflektionen kring att det bästa går innan dörrarna öppnas för allmänheten får jag väl tyvärr instämma i detta. Många handlare som gick runt innan öppning och gjorde de riktiga fynden...

Marknaden fortsätter idag - hoppas på att få sålt så mycket som möjligt, så det inte blir för mycket att packa med hem igen!!
    Senast redigerat av Wunderbaum den 2011-03-13 klockan 09:27.
    -------------------------------------
    http://upsalaekeby.blogspot.com/

Allmogen lergodssamlare Polssons avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av Wunderbaum Visa inlägg
    Stort tack!!

Roligt med en PESare som vågade komma fram och hälsa!! Var faktiskt många igår som berömde bordet och utbudet. Gick själv en runda innan vi började sälja och får väl hålla med dig om att utbudet var mer loppis än antikmarknad. Angående reflektionen kring att det bästa går innan dörrarna öppnas för allmänheten får jag väl tyvärr instämma i detta. Många handlare som gick runt innan öppning och gjorde de riktiga fynden...

Marknaden fortsätter idag - hoppas på att få sålt så mycket som möjligt, så det inte blir för mycket att packa med hem igen!!
    Inte är väl PES:arna ett räddhågat släkte, eller? Om det bästa gick innan dörrarna öppnades, Wunderbaum, hade ditt bord varit tomt. Lycka till med dagens försäljning!
    p-son

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •