Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Signatur "KJ"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Signatur "KJ"?

    Denna glaspjäs inköptes i Danmark för ett tag sedan. Jag trodde att det var Holmegaard tills jag idag tittade lite extra noga undertill och hittade en signatur "KJ" mitt under. Har inte hittat någon formgivare med den signaturen hos Holmegaard.
    Någon som kan hjälpa?
    Bifogade filer
    Last edited by Ballonggreven; 2006-12-30, 18:25.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

  • #2
    Mina sköna hustru har hittat svaret på denna fråga:
    Anja Kjaer på Holmegaard!
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      Var hittade hon det svaret. Nyfiken i en strut
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

      Comment


      • #4
        Uppgiften ovan måste dementeras!
        När jag frågade hur hon fått uppgiften svarade hon att hon sökt på "KJ" på Holmegaards hemsida. När jag testade så kom Anja Kjaer upp, men inget om signaturen.

        Väntar fortfarande på rätt uppgifter.
        "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
        Konfucius

        Comment


        • #5
          Kollade mina böcker, och Anja Kjaer började på Holmegaard -89. Känns det inte som att pjäsen är lite äldre än så?

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av cjf Visa inlägg
            Kollade mina böcker, och Anja Kjaer började på Holmegaard -89. Känns det inte som att pjäsen är lite äldre än så?
            Kjaer är avskriven från misstankar. Jag gissar medio sextiotal på pjäsen.
            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
            Konfucius

            Comment

            Working...
            X