Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad tycker du om det ”nya” PES?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Jag saknar att man inte får någon notifikation om olästa privata meddelanden. Det blir lätt att man missar då.
    Går det att lösa?

    ok,jag hittade själv i inställningar att man man få en pop-up vid nytt meddelande.
    Last edited by Legion; 2011-04-06, 21:10.

    Comment


    • Ursprungligen postat av Legion Visa inlägg
      Jag saknar att man inte får någon notifikation om olästa privata meddelanden. Det blir lätt att man missar då.
      Går det att lösa?

      ok,jag hittade själv i inställningar att man man få en pop-up vid nytt meddelande.
      Man kan även få E-postavisering av nya privata meddelanden. Detta alternativ finns på raden ovanför Popup-avisering.

      Comment


      • Ursprungligen postat av alegni Visa inlägg
        Jag tror man ska komma upp i 100 inlägg, först då kan man ändra sin användartitel.

        du har nu totalt 99 inlägg
        Då gör jag härmed mitt 100:e inlägg så får vi se om det händer något på Redigera profil - sidan.

        Comment


        • Hittar jag inte eller går det inte längre att söka inom en kategori? Lätt irriterande...

          Comment


          • Ursprungligen postat av Legion Visa inlägg
            Hittar jag inte eller går det inte längre att söka inom en kategori? Lätt irriterande...
            Jodå, men det är lite svårt att hitta. I listen som är precis ovanför första inlägget på sidan så står det "Visa första olästa", "Ämnesverktyg", "Sök ämne" osv. Klicka på "sök ämne" så kommer det upp en sökruta som du kan söka inom tråden med. Namnet på knappen borde bytas då det är lite förvirrande nu, jag föreslår texten "Sök i denna tråd"
            ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

            Comment


            • Ursprungligen postat av brodertuck Visa inlägg
              Jodå, men det är lite svårt att hitta. I listen som är precis ovanför första inlägget på sidan så står det "Visa första olästa", "Ämnesverktyg", "Sök ämne" osv. Klicka på "sök ämne" så kommer det upp en sökruta som du kan söka inom tråden med. Namnet på knappen borde bytas då det är lite förvirrande nu, jag föreslår texten "Sök i denna tråd"
              Jaha där ser man, tack för det! Jag håller för övrigt med om det nya textförslaget. Admin?

              Comment


              • Kan bara meddela att nu funkar det med min inloggning. Har inte gjort något, det har löst sig själv.

                Comment


                • Vill ställa en fråga i en ny tråd - men hur?

                  Hej, är nygammal på Forumet och vill lägga in en fråga och en bild.
                  Hittar dock ingenstans hur man gör detta. Kan någon förklara hur jag ska göra.
                  Tackar
                  Yvonne E

                  Comment

                  Working...
                  X