Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

swarovski

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • swarovski

    Behöver er hjälp här.

    Dessa följde med i en auktionslåda för en billig peng för ett tag sen. Inte min smak riktigt så de åkte ner i en låda. För ett tag sen uppmärksammade jag dock swaroski på tradera som jag tyckte liknade min tupp (längst bort till höger) och vid närmare titt så hittade jag även en stämpel på fjärilen. Dvs den svanen swaroski använder. Fjärilen är jag ganska säker på att det är swaroski, tuppen vet jag inte riktigt. Två av de övriga (kaninen och kaffekvarnen) är stämplade med ett S undertill, se bild. Kan även dessa vara swaroski? Övriga är inte stämplade alls, kan de dock vara swaroski?

    Någon som har ngt swaroski hemma eller ev kan länka en vidare till ett bra forum eller någon kontakt.

    (OBS broschen följde bara med på bilden, den är stämplad SFJ vet inte vad det är för ngt)
    Bifogade filer
    Last edited by wasistdas; 2011-01-24, 21:06.
    Pes är mitt google.

  • #2
    Fjärilen och tuppen ser ut att kunna vara Swarovski utifrån firmans nuvarande kollektion, men de andra tror jag inte riktigt på.

    Comment


    • #3
      Tack för länk och svaret Kaptenen. Är inne på samma spår som dig.
      Då återstår bara att se om jag kan hitta vad märkningen "S" står för =)
      Pes är mitt google.

      Comment


      • #4
        Hej Wasistdas,

        Hittade dessa i mina gömmor, dom har ingen märkning. Såldes på Guldfynd om jag kommer ihåg rätt.

        Star Collection
        Lencia
        Linz / Austria
        Bifogade filer

        Comment

        Working...
        X