Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

snygg glaspjäs vem????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • snygg glaspjäs vem????

    undrar om det är någon som vet varifrån den här eliptiska glaspjäsen kan vara ifrån, den är 10.5 cm hög och planslipad i botten och riktigt tung....jag har något i bakhuvudet att jag sett den i nån literatur men var?????????????????
    Bifogade filer
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

  • #2
    Jag skulle sagt Ronneby?

    MvH
    Emil

    Comment


    • #3
      Hej Harley!

      Emil har helt rätt. Det är definitivt en brevpress från FM-Ronneby.

      Mvh. Birger!

      Comment


      • #4
        tack för era svar birger å emil...det är möjligt att alegni eller nån av dom inbitna ronnebysamlarna lagt in bild på nån likadan nån gång som jag sett
        behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

        Comment


        • #5
          Den här bilden har jag norpat, om ägaren har något emot det så..................
          Bifogade filer
          I’m a real mean bitch!

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Maria Visa inlägg
            Den här bilden har jag norpat, om ägaren har något emot det så..................
            tack lilla goa maria lexiconglaspjäsen ser ut som ett stooort öga......nu stirrar glaspjäsen på mig igen ja sätter ett skott i den hahhahahaha
            Last edited by harley; 2010-12-17, 19:51.
            behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

            Comment

            Working...
            X