Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klockan...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Klockan...

    ...stämmer inte. När ställs den om?
    Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

  • #2
    Du måste själv ha ställt in automatisk sommartid.
    Gå in på "Kontrollpanel" och sedan "Rediger alternativ". Där kan du göra datum och tidsinställningar.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      Jag menar klockan HÄR på FORUMET.
      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

      Comment


      • #4
        Jag hade automatisk inställning av sommartid och den visade fel. Ändrade till "sommartid av" någonting och nu går klockan rätt.
        Hittade en massa andra inställningar också som "förbättrar" surfandet här på PES

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Äjth
          Jag menar klockan HÄR på FORUMET.
          Det menar jag också.
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

          Comment


          • #6
            Nähä, när jag loggar ut då går klockan fel igen....och mina "förbättrade" surfinställningar fungerar inte heller
            Jag tycker bättre om att smyga runt anonymt på forumet när jag läser inläggen, alltså utan att vara inloggad...

            Comment


            • #7
              Forumets klocka och inställningar är korrekta och fungerar.
              Om klocka och tidsangivelser inte upptrder korrekt hos er måste inställningar göras i kontrollpanelen eller på den egna datorn.

              /Admin
              /Admin
              admin@precisensan.com

              Comment


              • #8
                De va märkligt.....om jag inte är inloggad så är PES tisangivelser en timme fel.
                Tittar jag på klockan på Tradera eller SVT så går de rätt på deras sidor. Min klocka på min dator längst ner till höger på bildskärmen går rätt.

                Får väl leva med det då....

                Comment


                • #9
                  Samma här. Fattar Nada!!
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                  Comment


                  • #10
                    Har ett vagt minne att det var liknande fördröjningar och komplikationer när vi gick över till sommartid.

                    /Admin
                    /Admin
                    admin@precisensan.com

                    Comment


                    • #11
                      Gick in på kontrollpanel...etc... som du skrev och fick där ändra veckans begynnelsedag från söndag till måndag, sedan funkade allt bra!!
                      Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                      Comment


                      • #12
                        Jamen, alltså. Vad är det för päron som har söndag som begynnelsedag för veckan. Vill minnas att det i min barndom var standard på kalendrar... Men nuförtiden börjar väl alla veckor på en måndag? Åtminstone mina arbetsveckor. I vilket fall som helst går den minst tydliga gränsen mellan lördag och söndag. Den blir dessutom ännu otydligare om man fått lite innanför västen.

                        Och som en liten påminnelse: "Och på sjunde dagen vilade han". INTE på den första alltså! Hur skulle det se ut? Börja veckan med en vilodag?

                        Comment


                        • #13
                          I PES kontrollpanel var söndag inställd som veckans första dag. (Jag har aldrig varit inne där och ändrat där)
                          Ändrade till måndag och nu funkar tiden för mej.

                          Comment


                          • #14
                            Ursäkta att jag var otydlig. Det var alltså standardinställningen jag avsåg, inte någon enskild person... Jag fick också ändra nu när jag hittade knappen.

                            Comment


                            • #15
                              Tack!
                              / Päronet
                              Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                              Comment

                              Working...
                              X