Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Boda B. Vallien ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hmm, verkar inte som att ni pratar om samma servis, bifogade du inte en bild?
    Credo Elvem ipsum etian vivere.

    Comment


    • #17
      Lösningen.

      Har fått fram att det är "PARTY" från 70talet, formgivet av Nils Landberg.

      Glasen fins i tre storlekar oh fyra färger. Snarlika serier fins med namn som

      "PARTY" och "PICNIC" även de formgivna av Nils Landberg.

      Comment


      • #18
        Ska vara "PATIO" inteParty

        Comment


        • #19
          Hmm, sa jag inte det i början

          Nu är jag ju inte den som säger vad var det jag sa men vad var det....
          Credo Elvem ipsum etian vivere.

          Comment


          • #20
            Jodå Janne R, jag skickade denna länken EFTER det att jag redan mail-ledes förhört mig om serien Festival om uppgetts här. Men när hon var oförstående inför den blå skickade jag länken och vi samstämde förstås.
            Jo visst Janne, du nämnde Patio men trodde sen starkt på Rahpsody så det kändes osäkert. men nu har vi svaret (kanske?) Nils Landberg, jo jag tackar, han är en av mina formgivarefavoriter. Tack för er deltagan. Nu återstår att försöka få ihop ytterligare 5 st så det blir en trevlig enhet av dessa att servera god dryck ur.
            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

            Comment


            • #21
              Katalogen var från 1973, som uppgifterna fans i. Ska försöka med en bid.

              Comment


              • #22
                Ursprungligen postat av Äjth
                Jodå Janne R, jag skickade denna länken EFTER det att jag redan mail-ledes förhört mig om serien Festival om uppgetts här. Men när hon var oförstående inför den blå skickade jag länken och vi samstämde förstås.
                Jo visst Janne, du nämnde Patio men trodde sen starkt på Rahpsody så det kändes osäkert. men nu har vi svaret (kanske?) Nils Landberg, jo jag tackar, han är en av mina formgivarefavoriter. Tack för er deltagan. Nu återstår att försöka få ihop ytterligare 5 st så det blir en trevlig enhet av dessa att servera god dryck ur.
                Ok
                vilken färg och storlek är du ute efter då? Vi har glas i serien hos Glasboden.
                Lite Forums rabatt får man om man är medlem här.
                Credo Elvem ipsum etian vivere.

                Comment


                • #23
                  Janne, jag återkommer nog till Glasboden när mina jaktförsök inte längre ger utslag. Att handla på detta sätt är som att be en svampplockare att köpa kantarellerna i mataffären. Jag behöver sporten både för hjärtat och hjärnan, men tack för tipset!
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                  Comment

                  Working...
                  X