Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avatar?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Avatar?

    Jag vill ha en!

    (Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

    Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen

  • #2
    Ursprungligen postat av Ada Lovelace
    Jag vill ha en!

    (Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

    Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen
    Gå in på "Kontrollpanelen" och därefter på "Redigera profilbild" och följ instruktionerna.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av Ada Lovelace
        Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)
        Men, kolla! Nu är min borta också! Vad händer?
        "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
        Konfucius

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Ada Lovelace
          Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)
          Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.
          /Admin
          admin@precisensan.com

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Bruce
            Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.
            Hur går det?
            "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
            Konfucius

            Comment


            • #7
              Nu ska det fungera! Gå in på "Kontrollpanelen! och sedan till "redigera avatar" och klicka på "egen avatar" så ska det funka att ladda upp en egen bild som signatur.
              /Admin
              admin@precisensan.com

              Comment


              • #8
                Vad fint det blev!

                Comment

                Working...
                X