Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Avatar?

Ada Lovelace
    Gäst

Jag vill ha en!

(Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen

Citat Ursprungligen postat av Ada Lovelace
    Jag vill ha en!

(Förstås en bild på originalAda, Lord Byrons dotter, världens första programmerare, t ex den jag har som personlig bild)

Men jag förstår inte hur jag får dit den som av. finns den funktionen
    Gå in på "Kontrollpanelen" och därefter på "Redigera profilbild" och följ instruktionerna.

Ada Lovelace
    Gäst
    Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)

Nja, jag lade in den personliga bilden där redan, men under edit avatar dyker t ex inte den bilden upp som alternativ, ingen möjlighet att ha avatar visar sig alls (som admin har sin pekande hand)
    Men, kolla! Nu är min borta också! Vad händer?

Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.

Citat Ursprungligen postat av Bruce
    Mystiskt fel som vi (webmastern alltså) håller på att undersöka.
    Hur går det?

Nu ska det fungera! Gå in på "Kontrollpanelen! och sedan till "redigera avatar" och klicka på "egen avatar" så ska det funka att ladda upp en egen bild som signatur.

Ada Lovelace
    Gäst
    Vad fint det blev!

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •