Det...var...inte...dåligt!
Saknar ord.![]()
Rådjurshuvudet bredvid det som har ett kid också, är det också Fej?
Tror jag har en figur som jag inte såg på bilderna, en papegoja såklart! Äger bara 2 Fejare så det vore väl konstigt om du inte har den som har så många. Hoppas att du får upp dem igen.
Oj vilken samling!
Jätte roligt att få se.
Själv har jag bara två Fej föremål:
![]()
Ett platsbyggt vitrinskåp med gamla fönster låter vackert. Det här är det eviga projektet för oss som gillar att samla, förvaring och snygg exponering.
Jag har precis som du en stooooor skänk i vardagsrummet men letar ännu efter det exakt rätta.
Det var häftigt att se din samling och att det finns ännu merHoppas vi får se dem när du fått ditt drömvitrinskåp installerat.
Mvh Simco
Här är mina två FEJ - de svarta till vänster. Finns det fler björnar i samma serie? Andra färger vet jag att det finns.
Serie och serie.. det är väl som Nylund och hans figurer för Rörstrand.. dom nästan spottades ut på löpande band![]()
Det är svårt att få fram någon bra information om Fej och hans alster, det verkar inte finnas någon förteckning av vad jag förstått? Jag blir lika glatt förvånad varje gång jag dyker på någon ny figur, samtidigt som jag våndas över hur mycket plats detta samlande troligtvis kommer att ta![]()
För många år sedan på Ap samtalade jag med en man som berättade att han som liten grabb hade hängt i Folkes verkstad i Mariestad. Han samlade också på Fej figurer och hade då ca 300 alster. Den mannen skulle jag önska att få kontakt med igen och få se bilder på hans figurer![]()
Utlovad bild på gojan, sent men den var bortflugen.![]()
Oj oj oj... nu fick jag måste ha crawingsOm tanken på omplacering någonsin kommer upp så vill jag ha första tjing
![]()
![]()
Har du något bra att byta med så kan jag tänka på saken.
Cravings, det har jag bara hört att de drabbas av som går i väntans tider![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)