Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jane fredlund

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Jane fredlund

    skulle vilja veta im ngn vet var man kan få tag på Jane Fredlunds böcker, särskilt en som jag inte kommer ihåg titeln men den rekommenderas ofta kom åter ut år 2000, tror den heter porslin o glas från 1790-1990
    Skulle så väl behöva den.
    Hoppas på svar

  • #2
    Bokbörsen är ett ställe på Internet där både företag och privatpersoner säljer böcker. Prova där!

    Comment


    • #3
      Det är kanske den här du letar efter?
      Gammalt Porslin Svenska serviser 1790-1990 av Jane Fredlund. Tryckt 1997. 128sidor

      Den finns Tradera nu, fram till 19 april.

      http://www.tradera.com/Gammalt-Porsl...2376_110482822

      Comment


      • #4
        jane fredlund

        Tack så jättemycket, det var ju den jag letade!!!!!!!!!Du anar inte hur glad jag blev har nu lagt bud och ska vinna auktionen.Jag har införskaffat böcker för 1000 kr nu mest om rek porslinsböcker samt pressglas och färgat glas.Boken utländskt porslin som ska vara bra fick jag tag på på ett antikvariat sean bjuder jag på en liten bok gammla talrikat på tradera nu, men inte hade jag hittat Jane inte!! boken om utländskt porslin skriven av gunilla, nej nu kom jag inte ihåg o jag är så trött kan jag rek verkar mkt läsvärd o illus finns på antiknätet där de flesta antikvariat i sverige är anslutna mkt bra sida. tack så mkt du gjorde min natt fylld med trevlig nattro! Jag vill ju också lära o vilja vara med i era diskussioner, känner mig litr utanför
        varma hälsningar
        annestig

        Comment

        Working...
        X