Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En Melitta.....eh [ID: Arabia, Finland]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • En Melitta.....eh [ID: Arabia, Finland]

    Lägger in en vanlig Melitta. Brun, kanske lite ovanligt. Men, den känns inte rund utan oval. Varför står det inte 102 och Melitta på. Men, vad är detta. Måste ta och titta under
    Bifogade filer
    Last edited by Kaptenen; 2011-02-24, 18:36.

  • #2
    Riktigt roligt att se..

    Comment


    • #3
      Ja det var första Är den månne tillhörande en speciell kanna eller är den universal som Melitta?

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av luchur Visa inlägg
        Ja det var första Är den månne tillhörande en speciell kanna eller är den universal som Melitta?
        Inte en susning, blev bara så paff när jag hittade den att jag var tvungen att ha den, sån är jag Lustigt nog tycker jag att den ovala formen passar bättre till Melittafiltren

        Comment


        • #5
          Ev.. med lite tur så kanske jag kan få tag på en kanna som passar.. Om inte färgminnet sviker dvs Jag återkommer

          Comment


          • #6
            Inte Keramik & Porslin men skandinavisk och trådrubriken stämmer på denna Wilfa från Norge. Riktigt vad Tim´s law står för i detta sammanhang vet jag inte mer än att man skall njuta av SVART kaffe "Grind fresh coffee beans and use fresh water when brewing your perfect cup of SVART coffee. Enjoy."
            Bifogade filer

            Comment

            Working...
            X