Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Superlativer på Tradera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Superlativer på Tradera

    Och även positiva värderingar i övrigt tänkte jag kommentera.
    Om det är något man med SÄKERHET kan veta är det att säljaren alltid tycker att hans/hennes föremål är förträffliga. Alltid vackra, stiliga, tjusiga mm. Det är ju dessutom ett värdeomdöme som säger mer om den som uttalar det än om föremålet. Därför tycker jag att det är så himla tråkigt att ständigt läsa dessa försök till upphaussningar som inte håller måttet.

    En särskild auktion var det som blev orsak till dagens inlägg här:
    Sveriges största cirkulära marknad. Köp & sälj begagnat & second hand, enkelt & hållbart. Mode, Inredning, Elektronik, Motor, Samlarobjekt & mer | Tradera.


    Vari ligger det söta?
    Färgen, Storleken, dekoren? Jag är helt rådvill!

  • #2
    Smaken?
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      Jag brukar äta från golvet. Det kan ge vackra skiftningar i maten samt näringsämnen man inte vågat drömma om.
      Kanske skulle jag Tradera lite golvspace?
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

      Comment


      • #4
        Nåja.
        Det är ju inte alla förunnat att ha en "Jeeves" så man kan äta på golvet.

        Comment


        • #5
          Ja du Peter, jag kan ju hålla med att dom är ganska alldagliga men eftersom hon troligen ämnar försöka sälja dessa så vore det kanske inte det intelligentaste att säga att dom är skitfula/skittråkiga eller ngt.annat ofördelaktigt. Det är ju som många har sagt förut på denna tråd att det är upp till var och en att bjuda.

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Peter S
            Vari ligger det söta?
            Färgen, Storleken, dekoren? Jag är helt rådvill!
            Ja jag undrar det. Ser det mest som lite komiskt faktiskt.
            Vardagligt? OK
            sött? ...Hrm
            [SIZE=2][B]// Melker Bäckman[/B][/SIZE]

            [SIGPIC][/SIGPIC]

            Comment


            • #7
              Ursprungligen postat av T.N
              Ja du Peter, jag kan ju hålla med att dom är ganska alldagliga men eftersom hon troligen ämnar försöka sälja dessa så vore det kanske inte det intelligentaste att säga att dom är skitfula/skittråkiga eller ngt.annat ofördelaktigt. Det är ju som många har sagt förut på denna tråd att det är upp till var och en att bjuda.
              Varför inte bara säga att det är tre assietter? Det stämmer ju det också!

              Comment

              Working...
              X