Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Framkonst

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Framkonst

    Framkonst erbjuder unika vägg dekorationer, utsmyckningar, digital konst & workshops enligt dina önskemål. Tillsammans med dina idéer, skapar vi unika skapelser av stora och små ytor. Vi vill möta varje kunds specifika behov.

    Vi har 10 års erfarenhet i vår konst och skräddarsy era idéer till ert behov. Vill du sätta färg på din tillvaro? Kontakta oss så hjälper vi dig.

    http://www.framkonst.com
    info@framkonst.com

    / Framkonst
    Framkonst erbjuder unika vägg dekorationer, utsmyckningar, digital konst & workshops enligt dina önskemål. Tillsammans med dina idéer, skapar vi unika skapelser av stora och små ytor. Vi vill möta varje kunds specifika behov.

    Vi har 10 års erfarenhet i vår konst och skräddarsy dina idéer till dina behov. Vill du sätta färg på din tillvaro? Kontakta oss så hjälper vi dig. / Framkonst

  • #2
    Hallå Framkonst,
    Kul att du hittade hit. Skulle vara spännande att se några exempel på framtida konst som passar in i detta forum. Du har ju tio års erfarenhet och nu undrar jag om nu har någon trevlig väggdekoration av Fornasetti och visa gärna några bilder på den konst som ännu inte är skapad. Eller vad betyder fram? Kanske frame. Tacksam för svar. So long...

    Comment


    • #3
      Hej Kim

      Hej!

      Alltid skoj att hitta nya forum att diskutera i.
      låter som en rolig utmaning du sätter oss i, Att måla den berömda kvinna som skapats i över 700 olika variationer & nu vill du se oss skapa ännu flera .
      Du vill se lite framtida konst som inte är skapad ? Men hur blir de om vi skulle göra Fornasetti porträtt som inte är så framtida utan mer retro känns som vi spolar tillbaka tiden till 60:talet. Eller vill du se nyare variationer av henne?
      De här blir något att bita i .
      Jag gillar ordlekar så tycker tolkningen ligger hos betraktaren.

      Mvh/Framkonst
      Framkonst erbjuder unika vägg dekorationer, utsmyckningar, digital konst & workshops enligt dina önskemål. Tillsammans med dina idéer, skapar vi unika skapelser av stora och små ytor. Vi vill möta varje kunds specifika behov.

      Vi har 10 års erfarenhet i vår konst och skräddarsy dina idéer till dina behov. Vill du sätta färg på din tillvaro? Kontakta oss så hjälper vi dig. / Framkonst

      Comment


      • #4
        Det är precis det jag funderar över, hur är konsten nu? Förr tog det flera decennier för en konstnär att nå sin karriär idag går det gå på ett par minuter säg hur kommer det sig?
        10 års erfarenhet är inte att för kasta dock ska man vara medveten om att konst har en något längre utvecklingshistoria.
        Nu förtiden använder man också annat en pensel och som synes har även varumärket konst har fått en utveckling, en mycket snabb sådan.

        Personligen föredrar jag konst i olja ni vet sånt som kan ta flera månader att torka.

        Comment


        • #5
          Hej

          Jag tror de mesta är pga dagens utveckling och sociala medier, enklare att slå igenom om konstnären gör något nytt som inte har skapats innan. Tror även att de är mer accepterat i nu tid att tänja på konsten gränser nästan tills linan spricker. Vi kan till exempel ta konstnären Banksy eller Piero Manzoni men de är mer 60:tal på hans verk i burk .
          kul samtals ämne i alla fall.

          /Framkonst
          Framkonst erbjuder unika vägg dekorationer, utsmyckningar, digital konst & workshops enligt dina önskemål. Tillsammans med dina idéer, skapar vi unika skapelser av stora och små ytor. Vi vill möta varje kunds specifika behov.

          Vi har 10 års erfarenhet i vår konst och skräddarsy dina idéer till dina behov. Vill du sätta färg på din tillvaro? Kontakta oss så hjälper vi dig. / Framkonst

          Comment


          • #6
            Hej Framkonst och välkommen!

            Vi ser naturligtvis väldigt gärna att praktiskt verksamma deltar i diskussionerna här på forumet, men av olika anledningar har vi valt att inte acceptera ren reklam för företag, traderaauktioner o.dyl.

            Jag låser därför tråden, och vi kommer att plocka bort den om ett par dagar, men vill uppmana alla tråddeltagarna att fortsätta diskussionen i en ny tråd.

            //cjf, moderator

            Comment

            Working...
            X