Sidan 3 av 15 FörstaFörsta 1 2 3 4 5 6 13 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 150

Ämne: Burkar av Westman och Westmanliknande burkar

Där har du fått tag i en mycket ovanlig variant Tänkaren! Har själv aldrig sett den varianten förut. Kul att se!
    R-man

Har de ovanliga burkarna "ateljé-solen" på undersidan?

Medlem Tänkarens avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Har du en bild på en dylik ateljé-sol Peter?

Jag vet inte om jag har sett någon.

Alla mina burkar har den lilla solen undertill.
    Kan ngn vänlig själv förklara för mig hur jag lägger till bilder på forumet så kan jag visa upp en burk som tänkaren saknar

Medlem Tänkarens avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Jag tror att många av mina burkar har den där solen oxå undertill.

Helenagbg om du klickar på knappen "Gå till avancerad" och sedan ner en bit så hittar du en knappen "Ladda upp bild" och när du klickat på den så ska du på någon av de övre raderna leta fram bilden du vill lägga ut via att peka ut var den ligger på din dator. Sedan tror jag att det ger sig själv.

Namn:  100_0423.jpg
Visningar: 305
Storlek:  42,5 KB

Nu kanske jag fick det att fungera.
    Tack för hjälpen.
    Noterade att vi bjöd på samma burk på Tradera.

http://porslinochnostalgi.blogspot.com

Medlem Tänkarens avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Hej Helena,

Jag misstänkte att det var du så jag la mitt bud i tid och backade sedan undan för den där 30 sekunder innan taktiken. Det blir lite svårare att köpa när man "känner" motståndet. Burken ovan tror jag att jag småbjöd på och den och dito fast mindre är två som jag då oxå saknar i hyllan. Fast hyllan är ju ganska full redan :-)

R-man har vänligen låtit mig komma över en av hans dubbletter så nu finns det snart en mindre variant av lingon än den jag har och den som du visar på din blogg.

Med lite tur kanske jag hittar något i Helsingborg imorgon då jag ska hem till mamma och hämta Traderaköpen från en månad tillbaka.

Det finns Anita Nylunds Pepperinoburkar i originalförpackning hos en handlare där och det är ju lite kul. Nu ska mina Pepperino snarare säljas än bli fler och en kul grej är att de finns på danska med och så är en oxå felstavad på danska....

Jag hoppas att helgen kan ge chans till något fynd!

Fasiken, finns det en mindre lingonburk??! Jag kör faktiskt inte 30 sekunders taktiken jag brukar daska in det jag är beredd att betala. Ibland blir det dock lite bud efter att den gränsen är nådd också.

Medlem Tänkarens avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Ibland tar budjävel tag i en och så blev det lite högre än vad man tänkt sig från början. De flesta burkar verkar att finnas i en mindre om det finns en större och då sett till liter mot halvliter och inte mot den ännu mindre.

Jag antar att det var Kyndel du bjöd på :-)

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •