Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Bakluckeloppis

Bakluckeloppis

på söndag 10 sept i närheten av Lilla Edet, skyltat.

Original Björn Ls avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Var det någon här på forumet som var där ?

Denna typen loppisar kan vara mkt
    varierande vad det gäller utbud. Jag var på en riktigt bra sådan en gång när det var ösregn och hälften av säljarna tyvärr hade stannat hemma men det var ändå ca 35 st säljare där med roliga och bra saker. Glad i hågen så anmälde jag mig till en baklucke loppis själv och fyllde bilen, lurade med min syster med orden "detta är jätte kul" (något jag fått höra sedemera) och åkte iväg till Forshaga utanför Karlstad för att hamna ihop med 9 (!) andra säljare varav 5 hade urvuxna barn kläder som specialite. Som grädde på moset var det extremt dåligt skyltat och jag räknade in ett 30 tal besökare under de timmarna jag hade tålamod att stå där....
    Kommer jag med lösningen eller är jag bara en del av problemet ?

Har varit på En sådan loppis och fyndade ordentligt. Trevligt med familjer eller enskilda privatpersoner som säljer lite ditt och datt. Det är en fröjd att få betala några tior för riktigt godis, både för öga och plånbok. Faktum är att nu på lördag 16 är det bakluckeloppis här i byn, vet inte om jag ska sälja eller handla!!?? nä visst ja,,,,vi har köp-stopp hemma nu. Tja, det får bli sälja! om vädret tillåter.

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •