Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Deco-ram.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Deco-ram.

    Någon som har sett en sådan här ram tidigare?
    Förmodligen är den från tiden men.... har kanske sålts på NK under 70-80-talet eller något i den stilen, jag vet inte.
    Kanske någon kines i nuläget håller på fast den är lite för bra gjord.
    Bifogade filer

  • #2
    Verkar ju vara en riktigt häftig ram som jag nog skulle uppskatta mycket om den var i min ägo. Men jag vet ju inte för du envisas ju med att aldrig visa orginalbilder, förstår inte vitsen med detta....skäms du för att visa upp dina prylar som de ser ut i verkligheten?
    Åtminstone jag skulle njuta mer av obehandlade bilder men jag förstår att det inte är för min skull du lägger ut dem.

    Comment


    • #3
      Jag gillar att som i mitt tycke snoffsa till obj. lite, vi kan ta den in natura.
      Folk är så förbenat folkliga.
      För min del förstår jag inte vad det kan ha för betydelse om den är helt rätt eller tillsnoffsad. En förklaring av tankesättet om man får be.

      Comment


      • #4
        In natura!
        Bifogade filer

        Comment


        • #5
          Jag får säga att jag tycker översta bilden är mycket bra men jag vet att min smak är udda.
          Det har sin både för och nackdelar med udda smak.

          Comment


          • #6
            Ja, du... Den undre bilden har sämre upplösning än den övre, så det är klart att det kan gå på ett ut. Men i allmänhet har en obehandlad bild ett större informationsvärde. I detta fall var det ju lättare att se materialet och färgerna... Håller med om att den övre var mycket vacker, men som lärospån eller informationsobjekt nästan noll...

            Comment

            Working...
            X