Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Carl August Nilsson Lundholm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Kanna med propp tycker jag är bra. Om man nu skall vara på det viset så har jag bara sett en sådan som min hur många dom än har tillverkat.
    Det finns ett ställe här i världen som inte har lyckats klämma fram något gammalt med klass och det är Eldslandet.
    Vi får kalla min kanna för klass, man vet vad klass är tror jag. Du har mycket utan klass och något med klass men så blir det med samlande helt naturligt. Man kan också samla på saker helt utan klass det har jag gjort ibland eftersom det också har varit kul.
    Dom hade några sådana raka pottor på 1600-talet i silver som det verkligen var klass på, tror jag hehe!

    För min del hade det varit kul med ett stop från 1500-talet men dom är svårt att få tag i såvida man inte köper en tavla från just denna tid för då kommer man över många på en gång.

    Ser man utbudet på PES så verkar folk köpa helt vilt vad tusan om hälst, är det verkligen så dassigt med gallat så man måste ha allt?

    Var lite mer positiv idag och det innebär att antalet bra pottor som du visa har stigit .
    Last edited by Rockwell; 2021-04-12, 13:42.

    Comment

    Working...
    X