Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Visst var man väl kuriös.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Visst var man väl kuriös.

    När man lekte med sådan här "läckerbit! Jag gjorde den mörk så ingen Dam skall tro att det är en docka.
    Bifogade filer

  • #2
    Är det en startmotor till en T-ford....nyare saker än så har du väl inte?

    Comment


    • #3
      Undrar varför jag inte skulle ha nyare grejor? Det är inget fel på nya prylar.
      Och startmotor är det inte.
      Undrar vad det är för fel i att tycka om äldre pylar?
      AF man kan också undra vad felet uppstår om man "kan" något? Titta på dig så mycket du kan. Och du tycker inte det är fel verkar det som.
      Men att jag kan något verkar inte vara lika bra, är det så?
      Oljemålningen såg lite konstig ut så att man ifrågasätter är inte så konstigt.

      Bågen gjorde 180km i 4:an och där var 2växlar till att växla upp i.

      Comment


      • #4
        Glömde säga att bågen inte är min, jag har kommit över sådana leksaker hur otrolgt det än kan låta.

        Comment


        • #5
          Har precis upptäckt att om jag sparar din bild så kan jag se vad du döpt den till Magnet.....hmmmm, en del ser ut som fördelarlock, så det är väl något till tändfördelning till någon motor.

          Såg att min flaskhållare avslöjade sig på samma sätt

          Att jag trodde att du 766 inte visade annat än riktigt gamla grejor beror på att du ofta har tyckt att andras nyare saker inte platsar på PES.

          Comment


          • #6
            Att jag inte tyckt att det platsar är kanske lite för mycket sagt men....
            Får man tycka att allt inte är så förundransvärt underbart fantastiskt som vissa tycks göra sken av?
            Eller man skall överhuvudtaget inte ha några referenser, prisa allt till skyarna.
            Jag har en känsla av det, klappa alla på huvudet och berömma som om man hade betalt.
            Såja min lilla vän, du har verkligen lyckats!!!!!!!!!!
            Om vi tar Äjths gorånsjärn så var det sämsta modellen av dessa, går väl inte att bortse ifrån tycker jag, finns det någon annan som har motstridiga åsikter så är dom välkomna.
            Magnet är helt riktigt, till en VOLVO, nu blev Ni väl helt rystiga, herre gud till en VOLVO, traktor, deeet! Vad underbart!

            Comment


            • #7
              Referensmaterial av högsta klass, visserligen i stor sett ouppnåligt men den finns. Inte kattskit, man får tacka så mycket att man får se!
              Bifogade filer

              Comment

              Working...
              X