Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Antikrundan" får kritik - för sin kvinnosyn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • "Antikrundan" får kritik - för sin kvinnosyn

    Lantz tycker att de manliga experterna favoriseras av SVTAnnika Lantz riktar hård kritik mot "Antikrundan".Radioprofilen anser att SVT-programmet favoriserar de manliga värderarna.- Har programmet fått namnet på grund av sin kvinnosyn? frågar hon.

    More...
    OBSERVERA! Inläggen från RSS är automatiskt genererade via externa RSS-flöden.

  • #2
    stackars lantz är det tunnt med manus "suck pust"
    behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

    Comment


    • #3
      Ja, hon passar ju själv inte in, så jag förstår att man måste skriva en artikel om detta, så syns hon ju lite i alla fall.
      ________________________________________________________________________
      "Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
      så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
      Då måste man ju nedvärdera nuet."

      Comment


      • #4
        Du milde!! Räcker det intemed att människan sedan en tid tillbaka har fördärvat eftermiddagarna i radions P1 - utan nu ska klaga på Antikrundan.
        Jag är fullkomligt allegisk mot Annika Lantz. När hon gjorde entré i P1 kunde i alla fall inte jag lyssna (mer än ca 7 minuter första programmet).
        Det enda bra med att numera arbeta dagtid måndag till fredag (mot tidigare oregelbundna arbetstider) är, att jag INTE behöver stänga av radion när hon börjar sitt gräsliga babbelsvammel.
        Har nämligen inte vare sig tid eller möjlighet att lyssna på radio under arbetstid

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av TinaSand Visa inlägg
          Du milde!! Räcker det intemed att människan sedan en tid tillbaka har fördärvat eftermiddagarna i radions P1 - utan nu ska klaga på Antikrundan.
          Jag är fullkomligt allegisk mot Annika Lantz. När hon gjorde entré i P1 kunde i alla fall inte jag lyssna (mer än ca 7 minuter första programmet).
          Det enda bra med att numera arbeta dagtid måndag till fredag (mot tidigare oregelbundna arbetstider) är, att jag INTE behöver stänga av radion när hon börjar sitt gräsliga babbelsvammel.
          Har nämligen inte vare sig tid eller möjlighet att lyssna på radio under arbetstid
          Instämmer.
          Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

          Comment


          • #6
            Kanske detta vore en idé.

            [ame="http://www.youtube.com/watch?v=NsI7laPLxLA"]YouTube - Becks Granne[/ame]
            ________________________________________________________________________
            "Även om man alltid kunde ha gjort något annat än det man gör,
            så innebär detta inte att det andra automatiskt skulle vara bättre, eller?
            Då måste man ju nedvärdera nuet."

            Comment

            Working...
            X