Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mangania Du Älskade Del:3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Mangania Du Älskade Del:3

    Är det någon som känner igen den här skålen??? Något mycket irriterande hände mig. Jag fick fel paket och i det låg denna Manganiaskönhet (Negro). Det var med tårar i ögonen jag fick skicka den vidare till "rätt" köpare!!!
    JAG VILL HA!!!
    Bifogade filer
    Last edited by DeBeer; 2009-02-26, 23:58.

  • #2
    Fortfarande lite kryptiskt meddelande, trots att du redigerat det en gång.
    Vad är på bilden? Den skål du bjöd på? Den skål du fick i paketet? Den skål du efterlyser? En Manganiaskål? En Negroskål?

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
      Fortfarande lite kryptiskt meddelande, trots att du redigerat det en gång.
      Vad är på bilden? Den skål du bjöd på? Den skål du fick i paketet? Den skål du efterlyser? En Manganiaskål? En Negroskål?
      Kan det vara så här:
      DeBeer köpte en vara (t.ex. på Tradera), och när hon fick den hemskickad fick hon fel pryl i lådan, en "Negro"- skål som visas på bilden (som DeBeer råkar gilla eftersom Gefles matta svarta glasyrer är en favorit). DeBeer blir tvungen att skicka den vidare till den person som egentligen köpt den och är ledsen för det...?

      Det framgår inte vad DeBeer egentligen skulle ha fått, men jag vet inte om det spelar någon roll (vi kan ju alltid gissa )

      Jag har själv råkat få fel paket på detta sätt, den gången var "min" vara, den jag skulle fått, bra mycket finare än den jag fick, det löste sig dock och båda prylarna hamnade rätt efter en extra vecka i posten
      http://www.porslinsbloggen.se/

      Comment


      • #4
        Helt korrekt tolkat!!!!
        Det var exakt det som hände. Jag har varken förr eller senare sett den här skålen. Jag försökte få "rätt" köpare att avstå den men ickesanicke!!!

        Ps. Jag köpte en tekanna....

        Comment


        • #5
          Visst är det samma mdell som denna skål av Percy?
          Bifogade filer
          "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
          Konfucius

          Comment

          Working...
          X