Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad göra med ett presentkort på 250$ på Amazon?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Vad göra med ett presentkort på 250$ på Amazon?

    Precis före jul råkade jag vinna ett presentkort på 250$ på Amazon.com, och började min vana trogen genast leta efter en lämplig elektronisk pryl som hade varit omodern om sisådär ett halvår. Efter ett tag insåg jag dock att allt jag ville ha antingen inte skeppades till Sverige, eller så funkade de inte här hemma pga. andra frekvenser, spänningar etc. etc. Så gick det dock slutligen upp för mig att Amazon ju ursprungligen är en bokförsäljningssite, och presentkortet räckte precis till böckerna nedan, och ett par pocketböcker om allmän design.

    Texterna (särskilt värderingarna) får man i ofta ta med en nypa salt, men det finns en oändlig massa trevliga bilder att vila ögonen på!
    Bifogade filer

  • #2
    Vilket trevligt bokpaket. Lite avis faktiskt.
    "Att veta när man vet något och att veta när man inte vet något, det är kunskap."
    Konfucius

    Comment


    • #3
      Grattis till en massa fina böcker!!
      Vad var ditt bidrag till tävlingen?
      Glada mäniskor blir vackra, vackra mäniskor som är glada blir skitsnygga!!

      Comment


      • #4
        Hade varit på konferens och fyllde i en utvärdering, sen lottades det ut. Så det var en lättförtjänt bunt böcker!

        Comment


        • #5
          Grattis...vilken härlig boksamling .

          Comment


          • #6
            Det var inte illa cjf.
            Synd att man inte åker på konferenser mer fast det är rätt så skönt som det är nu
            Lasse

            Comment


            • #7
              Just den här konferensen var i Barcelona, och var inte helt obehaglig...

              Comment


              • #8
                Ursprungligen postat av cjf Visa inlägg
                Just den här konferensen var i Barcelona, och var inte helt obehaglig...
                "Aaajjj nåååå naaaasssiingggg"

                Comment

                Working...
                X