Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En särskilt kär, tomtig julbonad...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Ursprungligen postat av Curious Visa inlägg
    Min efterlysning i trådens första inlägg av en för mig alldeles speciell julbonad är ännu aktuell! Trots att jag regelbundet ägnar en hel del tid åt att titta igenom julbonaderna som dyker upp på Tradera har jag ännu inte funnit den rätta.

    Jag är förtjust i att överhuvudtaget titta på julbonader så jag välkomnar er att visa era här i tråden!
    Även i år söker jag den alldeles särskilda julbonad vilken inspirerade mig starta den här tråden. I flera veckor har jag sökt efter den på Tradera. Det hitintills förgäves sökandet resulterar iallafall att jag få se mängder andra trevliga julbonader också.

    Något jag då ofta funderar över hur tomtarna egentligen har det. Som exempel på typ av scenarier visar jag bonader som Tingeling tidigare visat här i tråden:



    Det jag funderar över om den typen av julbonadsmotiv visar tomtarnas julförberedelser vid och i deras egen ägandes stuga... eller om tomtarna istället befinner sig vid och i en av människornas stugor, åker släde, lagar mat och dukar för människornas julfirande? Vore roligt få ta del av edra åsikter! Och visa gärna fler julbonader!

    Comment

    Working...
    X