Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Arboga 5-litersflaska och tändsticksask

Arboga 5-litersflaska och tändsticksask

Har länge letat efter en 5-litersflaska från Arboga Glasbruk och en tändsticksask från Arboga Tändsticksfabrik. Någon som har något av dessa föremål att sälja eller byta bort?

Jag undrar hur 5 lit Arbogaflaskan såg ut,
    när gjordes den, är det ingen som har en bild att visa,
    eller har jag sett den tro
    Hirvi

Det finns 2 olika modeller. En ser ut precis som en knoppölsflaska fast större (då står det A eller Arboga på bröstet på flaskan). Den andra sorten har jag en bild på (då står Arboga i botten på flaskan.
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Senast redigerat av samothå den 2008-09-27 klockan 00:47. Anledning: Får inte in bild. Hittar inte URLadressen. Hur gör jag???

kanske den är för stor? du kan ändra storlek på den i Paint isåfall. Bara att spara den i Paint gör att den blir mindre också. Spara som JPG-fil

Bilden är bara på 13.3kb. Men jag begriper inte vad jag ska skriva i rutan som frågar efter URLadress

Du går bara in i det mer avancerade läget och går nedåt för att klicka på knappen "Ladda upp bild", då kommer ett nytt fönster upp som är självinstruerande. Allt är interaktivt, du behöver inte ange någon url alls....

Tack Jonny!!!!!! Man lär sig hela tiden något nytt. Hoppas jag nu bara har lyckan att någon har någon Arbogaflaska eller tändsticksask. MvH Thomas i Arboga

I rena euforin över att klara av att skick bilden på flaskan skickar jag även en bild på en tändsticksask från Arboga Tändsticksfabrik
    Bifogade bilder Bifogade bilder  

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •