Oh skræk ohhh rædsel. Jeg opdager til min store fortrydelse at vi slet ingen tråde har om stooooore bestik.
Det må vi straks rode bod på og starter med en kartoffelske. Den er dansk fra Georg Jensen 1932. Tung og solid sterling sølv på 24,5 cm.
Oh skræk ohhh rædsel. Jeg opdager til min store fortrydelse at vi slet ingen tråde har om stooooore bestik.
Det må vi straks rode bod på og starter med en kartoffelske. Den er dansk fra Georg Jensen 1932. Tung og solid sterling sølv på 24,5 cm.
Men vi må nok se noget større 33 cm tysk potageske fra Altona af en som blev mester i 1818 Johan Gottlob Christian Tormählen han døde i 1863, men stemplet på denne siger 1832 til 1849.
38 cm dansk pletsølv fra slutningen af 1890erne det er DFA fabrikken (var det ikke Dansk Forsølvnings Anstalt?)
Arvestykke framin kones forældre - forældre ....
Mønstret er empire som var opstået omkring 100 år tidlige og som stadig er populært.
39,5 cm norsk sølv fra omkring 1820 til 1840 - måske endda lidt tidligere - kan de blive større![]()
Ja de kan og så endda svensk. 41cm inclusive knop i elfenben - uha uha det må man ikke - kan du skære den knop af og sende den til ??
Årgang 1852
Kan nogen slå en dansk med en svensk![]()
Hittade en sked som jag trodde skulle räcka ett tag. Den är bara 26 cm. Såg att du nått längder på nästan halvannan meter.
Ulferik, jag letade förgäves efter en bild på en lakeskopa.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)