Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mässingstakar, okänd stämpel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nej jeg så ikke antikdeckarne. Kan man se program på nettet? Jeg kan ikke tage svensk TV der hvor jeg bor. Men har set antikrunden på nettet.

    Comment


    • #17
      jag vet inte hose men ballonggreven är duktig med datorn jag är inget vidare på datamaskiner. men det programmet skulle du se en antikhandlare i karlstad får chansen till lite gratisreklam och lurar på deckarn ett par mässingstakar han står och pratar sig varm för och begär 4000 för dem men släpper dom för 3000, visst jag gillar oxå gamla mässingstakar men marknaden är inte direkt lämplig för mässing och koppar just nu jag tror det kommer att vända men antikhandlarn gjorde bort sig tycker jag i tv oxå
      behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

      Comment


      • #18
        Nå ja hvad er pris - som læsere af AP vil vide, så er min stage nr 1 - fra familien kan spores over 100 år tilbage i min slægt.
        Nr 2 har jeg givet 100,- kr for og nr 3 kostede mig 28,-
        Men sådan er der så meget. På TV gør man ingen god handel.

        Comment


        • #19
          nej
          behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

          Comment


          • #20
            Dom här skulle jag placera runt 1800:talets andra halva. https://www.tradera.com/Aldre_Ljusst...ktion-69062726 Med reservation för hur de ser ut isärskruvade osv. Spåren från svarven syns tydligt, men det gör det på mina stämplade Skultuna och WM-F stakar också. Börjar luta åt att mina bör vara äldre, början av 1800:talet, Empire skrev någon. Snarlika 69062726, men känns äldre. Rätta mig om jag har fel, men om, så berätta varför :?:

            Comment


            • #21
              dina stakar är äldre än dom på tradera jag tycker du resonerar riktigt det du skriver
              behandla mig bra så behandlar jag dig bättre behandla mig illa skyll dig själv.citerat av R.S.B.

              Comment

              Working...
              X