Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Keramik från Kvidinge

Keramik från Kvidinge

Keramik från Kvidinge.
    Förf: Tomas Anagrius
    Kvidinge 2007
    ISBN 978-91-633-0078-3

Kvidinge är en ovanligt krukmakartät ort i Nordvästra Skåne. Över 40 krukmakare har verkat där sedan början av 1800- talet och Tomas Anagrius har samlat information om de flesta av dem i denna bok som innehåller massor av bilder på både krukmakare och föremål. En bra att ha- bok för den som härjar runt på loppisar och auktioner i de här trakterna ibland.

Seniormedlem Annettes avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Kan vi inte samla alla boktips i en tråd..ev undertrådar med respektive intresse.. tex glas,eramigk,,,lite lättare att hitta då....???
    Varför göra livet krångligare än vad det är.....

Gökmedlem #9 brodertucks avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Nu hänger jag inte med på hur du menar Anette. Det ligger ju en litteraturtipstråd i varje ämneskategori. Att samla ihop alla litteraturtips under en rubrik för att sedan dela på dem i underrubriker igen verkar inte som någon praktisk lösning tycker jag.
    Nej, det bästa är nog att ha det som nu, att litteraturtipsen ligger i ämneskategorin.
    ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Seniormedlem Annettes avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    då är det väl jag som inte har hängt med,,,,
    Varför göra livet krångligare än vad det är.....

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •