Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Privata meddelanden - kul funktion!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Privata meddelanden - kul funktion!

    Som registrerad medlem kan du utnyttja funktionen "Privata meddelanden". Om du vill kontakta någon annan medlem privat så klickar du bara på medlemens alias/namn och sedan på "Skicka ett privat meddelande till ....".

    Mycket bra om man vill ha kontakt utanför forumet samt diskutera saker man inte vill dela med de andra besökarna.

    Funktionen gör också att du kan vara precis så anonym som du valt att vara vid registrering. DU behöver alltså inte lämna it mejladress eller liknande.
    /Admin
    admin@precisensan.com

  • #2
    Mer utrymme?

    Det är verkligen en kul funktion, så kul att jag i stort sett fyllt min kvot vid det här laget... Är det möjligt att utöka kvoten lite? Det borde väl inte ta så mycket lagringsutrymme i anspråk eftersom det bara är text, eller? Hade varit skönt att slippa exportera, man är ju bekväm av sig...

    Comment


    • #3
      Jag var tvungen att tömma min mapp Skickade för ett par dagar sedan, och det är snart dags igen. Kan man få en ökning på sisådär 1 miljard, eller nåt...
      knappast meningslöst.

      Comment


      • #4
        Kapaciteten är nu fördubblad!

        Jag måste säga som magistern i skolan nar vi viskade och skickade lappar: Hrrrrm! Är det nånting ni vill dela med er till oss andra?
        /Admin
        admin@precisensan.com

        Comment


        • #5
          Jo, det var två bögar som var ute och gick... nej, förresten det är en hemlis.
          knappast meningslöst.

          Comment


          • #6
            Ursprungligen postat av Bruce
            Kapaciteten är nu fördubblad!
            Tack. Återkommer när även denna är fylld...

            Ursprungligen postat av Bruce
            Jag måste säga som magistern i skolan nar vi viskade och skickade lappar: Hrrrrm! Är det nånting ni vill dela med er till oss andra?
            Heter det inte privata meddelanden?

            Comment


            • #7
              Dags att öka/höja ribban igen!

              Jag kan inte skicka PM till en viss person här på forumet, och det är jätteviktigt.
              knappast meningslöst.

              Comment


              • #8
                Hmmmm. Pröva att rensa lite bland dina meddelanden. Ska kolla på minnestilldelningen i eftermiddag.
                /Admin
                admin@precisensan.com

                Comment


                • #9
                  Ursprungligen postat av Bruce
                  Hmmmm. Pröva att rensa lite bland dina meddelanden. Ska kolla på minnestilldelningen i eftermiddag.
                  MINA! Det är ju han som skall rensa!!
                  knappast meningslöst.

                  Comment


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Raoul Karlsson
                    MINA! Det är ju han som skall rensa!!
                    Och jag har ingen som helst aning om vem Raoul pratar om...

                    Comment


                    • #11
                      Upptäckte förresten anledningen till att min låda var överfull, den har helt plötsligt sänkts från 100 tillbaka till 50...

                      Comment


                      • #12
                        Ursprungligen postat av cjf
                        Och jag har ingen som helst aning om vem Raoul pratar om...
                        Ja, tjena...
                        knappast meningslöst.

                        Comment

                        Working...
                        X