Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Elefantparaden (och andra elefanter)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Synd jag är så lat att skriva (egentligen inte, men handikappad) för jag tycker det är kul att titta på elefanter och annat. Jag är FB:are och van att åtminstone trycka "gilla" när händerna ej orkar mer. Men nu sätter jag lite tassavtryck här i alla fall.

    Comment


    • #77
      Ursprungligen postat av BerNils Visa inlägg
      Synd jag är så lat att skriva (egentligen inte, men handikappad) för jag tycker det är kul att titta på elefanter och annat. Jag är FB:are och van att åtminstone trycka "gilla" när händerna ej orkar mer. Men nu sätter jag lite tassavtryck här i alla fall.
      Jag saknar också gilla-knappen

      Comment


      • #78
        Ursprungligen postat av BerNils Visa inlägg
        Jag är FB:are och van att åtminstone trycka "gilla" när händerna ej orkar mer.
        Ursprungligen postat av Rosino Visa inlägg
        Jag saknar också gilla-knappen
        Längst upp på sidan finns en gilla-knapp... Annars tycker jag, så som icke-FB:are, att det är jätteroligt att få lite respons emellanåt och få se att andra ser det man visar fram. Inte behövs det några långa rader heller, ett "tassavtryck" räcker, kanske bara en liten glad gubbe...
        Ett oavsiktligt stavfel gör ofta ett skämt dubbelt så roligt...

        Comment


        • #79
          Bra tips!

          Två bra tips förresten, gillaknappen hade jag ej sett!

          Comment


          • #80
            Ursprungligen postat av Bizan Visa inlägg
            Längst upp på sidan finns en gilla-knapp... Annars tycker jag, så som icke-FB:are, att det är jätteroligt att få lite respons emellanåt och få se att andra ser det man visar fram. Inte behövs det några långa rader heller, ett "tassavtryck" räcker, kanske bara en liten glad gubbe...
            Jo men den gilla-knappen gäller hela tråden och är länkad till FB. Jag hade gärna sett en intern gilla-knapp vid varje inlägg, bara för att jag är så van att det ska finnas. Visst kan man sätta ett tassavtryck i form av en glad gubbe eller en kort kommentar som "fin", men om man inte har nåt annat att säga så kan det kanske bli onödigt många sådana inlägg i en tråd, och speciellt i fråge- o dokumentationstrådar är det väl att föredra att de hålls så "rena" som möjligt. När det gäller lättsammare - eller hur man nu ska uttrycka det -trådar är det väl ok med lite mera kommentarer utan egentligt sakinnehåll.

            Men det är säkert bra som det är, det är bara en vanesak

            Comment


            • #81
              Ursprungligen postat av Rosino Visa inlägg
              Men det är säkert bra som det är, det är bara en vanesak
              Just så, bara att gilla läget...
              Ett oavsiktligt stavfel gör ofta ett skämt dubbelt så roligt...

              Comment


              • #82
                För att få fortsättning på elefantparaden kommer här en bild på en stackare som tycks ha fått framfötterna felvända

                Click image for larger version

Name:	20130329-019.jpg
Views:	1
Size:	94,0 KB
ID:	546821

                Comment


                • #83
                  Ma's fanter 21

                  Jag har fler elefanter att visa upp men har lite mycket att stå i för närvarande. Hittade dock en färdig bild som jag missat att posta tidigare. Mammas allra största elefant...

                  Click image for larger version

Name:	Fantus Gigantus.JPG
Views:	1
Size:	106,3 KB
ID:	547073
                  Ett oavsiktligt stavfel gör ofta ett skämt dubbelt så roligt...

                  Comment


                  • #84
                    Elefant i sølvfolie. Købt i går. Smukt arbejde - håndværk. Folien er sømmet fast. Men se dekoration. Fremstillet et sted hvor arbejdsløn er uden betydning.
                    Bifogade filer

                    Comment


                    • #85
                      Här en elefant i lergods och glaserad i grå färg. 10,5 cm hög och 15 cm lång. Form, uttryck med veck och streck får mig att tro på Harry Tilgman? Signaturen kan tydas som H,T eller HlT? https://www.signaturer.se/Sverige/tilgman.htm
                      Bifogade filer

                      Comment

                      Working...
                      X