Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Muranodjur - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Muranodjur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tema: Muranodjur

    Lägger in några bilder med föremål från Murano.
    Bifogade filer
    Last edited by Maria; 2015-09-22, 20:35.

  • #2
    Murano
    Bifogade filer

    Comment


    • #3
      Härliga djur

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av guygil Visa inlägg
        Härliga djur
        Och fina bilder. Vad har du för kamera?
        Mitt arbete är så hemligt att jag inte själv vet vad jag gör

        Comment


        • #5
          Ursprungligen postat av Samlartrollet Visa inlägg
          Och fina bilder. Vad har du för kamera?
          Hej! Kul att ni gillar mina djur och bilder. Jag har en tunn digitalkamera
          Nikon Coolpix S210(8 Megapixel). Bilderna blir skapligt skarpa.
          Kameran är ganska billig.

          Comment


          • #6
            Hej! Visst är han lite tjurig .

            Fyll gärna på med bilder på Muranodjur.
            Bifogade filer

            Comment


            • #7
              Exotisk fågel
              Bifogade filer

              Comment


              • #8
                Tuppen

                Hej! Lägger in ett par bilder på en tupp från Murano.
                Bifogade filer

                Comment


                • #9
                  Fullständigt fantastiska bilder på otroligt vackra glasdur...har du en stor samling?

                  Comment


                  • #10
                    Det är härliga djur

                    Comment


                    • #11
                      Hej!

                      Ett bidrag till från Murano området

                      32 cm hög och 3,5 kg tung

                      Pjotr
                      Bifogade filer

                      Comment


                      • #12
                        underbar pingvin

                        Comment


                        • #13
                          En Guldtupp såhär i kristider

                          Pjotr
                          Bifogade filer

                          Comment


                          • #14
                            Ursprungligen postat av engelsson Visa inlägg
                            Fullständigt fantastiska bilder på otroligt vackra glasdur...har du en stor samling?
                            Hej! Jag har runt 160st glasdjur plus övrigt konstglas.

                            Comment


                            • #15
                              Ursprungligen postat av Rainbow Visa inlägg
                              Hej! Jag har runt 160st glasdjur plus övrigt konstglas.
                              Ojj det var imponerande..då kan vi kanske se fram emot o få se mer av din samling..

                              Comment

                              Working...
                              X