Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Ny plåtburkssamlare.... - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny plåtburkssamlare....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny plåtburkssamlare....

    Hej,

    är alldeles ny här men gammal i plåtburkssamlandet!

    Råkade hitta hit och hoppas - ja, jag vet inte egentligen vad jag hoppas med det här - mest kul med en sida där det verkar finnas fler "samlar-tokar" som jag!



  • #2
    Välkommen hit.
    "Sammlar-tokar" finns det gott om.
    Ser fram emot bilder på dina burkar.

    Comment


    • #3
      Välkommen!
      Plåtburkar svärmar jag inte för men det finns ju många flera samlartokar här än jag. Du får säkert god respons vad det lider.
      Lägg gärna in bilder på dina favoriter, då kommer folk igång!
      Gud gjorde några perfekta huvuden,
      resten satte han hår på.

      Comment


      • #4
        jag älskar gamla plåtburkar även om jag inte samlar i den bemärkelsen

        välkommen
        Varför göra livet krångligare än vad det är.....

        Comment


        • #5
          Inte ens först att välkomna, fick jag vara.
          Kecke, blixtsnabb och trevlig som vanligt.
          Jag lägger ner......................
          Gud gjorde några perfekta huvuden,
          resten satte han hår på.

          Comment


          • #6
            Och loggar ut..................
            Gud gjorde några perfekta huvuden,
            resten satte han hår på.

            Comment


            • #7
              Lägg in en burk istället.

              Comment


              • #8
                Inte en enda burk än
                DG

                Comment


                • #9
                  Oj, här var det action
                  Måste ju fota lite burkar innan jag kan lägga upp några! Lovar att det kommer!

                  Comment


                  • #10
                    Burkbilder....

                    Hej,

                    här kommer ett par burkbilder. Fler kommer så småningom!
                    Bifogade filer

                    Comment


                    • #11
                      Kul att se burkar.
                      Alvedon i plåtask har jag inte sett tidigare.

                      Comment


                      • #12
                        Mmmm blev sugen på Ballerinakex mm. Fin samling av burkar!

                        Comment


                        • #13
                          Mina burkar!

                          Hejsan! kul med Burktrådar! jag har även en del burkar,tagit bilder på några av dem,kommer mera sedan kanske,De är roligt med både nya å gammla tycker jag.
                          Har satt in några kaffeburkar på Tråden Kaffeburkar också!
                          Bifogade filer

                          Comment


                          • #14
                            Apropå tråden: Samlandets Drivkraft; vilket slags samlande har ni plåtburkssamlare? Urskiljning, mönster etc.
                            Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                            Comment


                            • #15
                              För min del tycker jag om vackra burkar å gärna gammla! Är nog lite knäpp, samlar på mycket skit!

                              Comment

                              Working...
                              X