Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Saltkar - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Saltkar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Tema: Saltkar

    Kecke ville ju se lite av mina saltkar.
    Jag testade att fotografera var inte nöjd, skall försöka på något annat sätt.
    Men här kommer ett par bilder i alla fall.
    Bifogade filer

  • #2
    Jättefina Lasse.
    Ser fram emot fler.

    Comment


    • #3
      Vart tog resten vägen?

      Comment


      • #4
        Du får inte hetsa mig Kecke. Hunden (Stina) och jag var ute och gick mer än en timma idag. och ikväll skall jag på 75-årskalas. När allt är klart och jag testat färdigt vilket som blir bäst av fotgraferingen kommer det att strömma ut bilder (hoppas vi)
        mvh DG

        Comment


        • #5
          Jag väntar lungt och stilla på bilder.
          Ha´en trevlig kväll.

          Comment


          • #6
            Visar några av mina Sollentunainköp. Inga antikviteter men trevliga och dessutom tar dom ju nästan ingen plats.
            Som vanligt dåliga bilder från mej.
            Måste träna på detta.
            Bifogade filer

            Comment


            • #7
              Här kommer två till. Det första har en väldigt trevlig ljus grålila färg.
              Bifogade filer

              Comment


              • #8
                Det här är det enda saltkar i glas jag ägt, inte så illa va?
                Bifogade filer

                Comment


                • #9
                  E.B med tanke på storleken ser det mer ut som ett kar för ögonbad!
                  Syn, intryck och kunskap ökar när man saktar ner ...

                  Comment


                  • #10
                    Det var läcket EB.
                    Har du det inte kvar längre?

                    Comment


                    • #11
                      Äjth, jag är tämligen säker på att det är ett saltkar, det har inte rätt form och storlek för ögonbad.

                      Kecke, tyvärr så har jag sålt det vidare, eller det har gett plats för nya inköp är kanske rättare att säga

                      Comment


                      • #12
                        Jasså det var du E.B som sålde saltkaret, jag var med och bjöd på det på
                        Tradera för ungefär ett år sedan, men blev utbjuden av en annan köpare.

                        Comment


                        • #13
                          Ja, man måste se allt från den ljusa sidan.

                          "Det är tur att inte kattfan är här.
                          Sa råttan som fastnat i råttfällan."

                          Comment


                          • #14
                            Saltkaret med meanderslingan på bild 2 såg lite annorlunda ut, fick du med någon historik vid köpet? Och bilderna är ok, huvudsaken är att man ser vad det är. Fast man blir lite avis på tex Kallin & AF som tar så bra närbilder på glas.
                            Ju mer man tänker, desto mer inser man att det inte finns något enkelt svar./ Nalle Puh

                            Comment


                            • #15
                              Tingeling.
                              Jag fick ingen information alls. Under det saltkaret finns en stämpel. Ett H inuti en romb.

                              Comment

                              Working...
                              X