Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Gabriel men mer?? - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gabriel men mer??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Fråga: Gabriel men mer??

    Hej! Jag har en vas med hänkel som ser gammal ut.Under står det Gabriels signatur men det står också ngt mer...Jag tyder det till Exar eller Enar men det va fel..Det står också 652.Oliv och 6.35.även ngt som slutar med bokstäverna us.
    Är det ngn som vet ngt om denna vackra vas??Click image for larger version

Name:	DSC02074.jpg
Views:	1
Size:	42,3 KB
ID:	648142

  • #2
    Enar är väl någon tidigare ägare, verkar det som. Svårt att se vad det är skrivet med, men kanske ristat med en stöldskyddspenna? 6.35 är troligen försäljningspriset en gång i tiden, ditskrivet av bosättningsbutiken.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av Peter S Visa inlägg
      Enar är väl någon tidigare ägare, verkar det som. Svårt att se vad det är skrivet med, men kanske ristat med en stöldskyddspenna? 6.35 är troligen försäljningspriset en gång i tiden, ditskrivet av bosättningsbutiken.
      Tack för ditt svar!

      Comment


      • #4
        Något värde?

        Ursprungligen postat av cinna Visa inlägg
        Hej! Jag har en vas med hänkel som ser gammal ut.Under står det Gabriels signatur men det står också ngt mer...Jag tyder det till Exar eller Enar men det va fel..Det står också 652.Oliv och 6.35.även ngt som slutar med bokstäverna us.
        Är det ngn som vet ngt om denna vackra vas??[ATTACH]115052[/ATTACH]
        Ursprungligen postat av cinna Visa inlägg
        Tack för ditt svar!
        Skulle va så roligt att få veta ungefärligt värde osv

        Comment

        Working...
        X