Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Flygsfors - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Flygsfors

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Flygsfors

    Jag hittade en gammal broshyr (ett dubbelvikt A4 från 1952) Antagligen var Coquillen ganska ny då.
    Hoppas att bilderna inte blir för stora, men jag ville delge Er dem
    DG
    Bifogade filer

  • #2
    Tack så mycket! Det hade varit intressant att se jordgloben i verkligheten.

    Comment


    • #3
      Ursprungligen postat av LasseC Visa inlägg
      Jag hittade en gammal broshyr (ett dubbelvikt A4 från 1952) Antagligen var Coquillen ganska ny då.
      Hoppas att bilderna inte blir för stora, men jag ville delge Er dem
      DG
      Den tackar jag för, ny för mig men Coquille tror jag inte att den kallades så tidigt....
      men Kedelv var ju ny på Flygsfors.

      Comment


      • #4
        Ursprungligen postat av jani Visa inlägg
        Den tackar jag för, ny för mig men Coquille tror jag inte att den kallades så tidigt....
        men Kedelv var ju ny på Flygsfors.
        Läs de sista meningarna! En nyhet för året är serien Coquille...

        Comment


        • #5
          Tack LasseC!

          Jordgloben är fin, den skulle jag också vilja se i verkligheten, men hade jag fått välja så hade jag nog tagit lampan som hänger ovanför jordgloben.
          I’m a real mean bitch!

          Comment


          • #6
            Jag har sett jordgloben. Dels i Flygsfors utställningshall dels på mineralmässan för flera år sedan i Älvsjö. Handlaren var säker på att den var gjord vid Orrefors. Men jordgloben var ett svar från Flygsfors på Orrefors himmelsglob.
            LasseC

            Comment

            Working...
            X