Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Warning: Undefined array key "p" in /home/precisen/public_html/antikforum/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 794 Keramik från Kvidinge - precis en sån (PES) - antik- & samlarforum

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Keramik från Kvidinge

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Show
Clear All
new posts

  • Keramik från Kvidinge

    Keramik från Kvidinge.
    Förf: Tomas Anagrius
    Kvidinge 2007
    ISBN 978-91-633-0078-3

    Kvidinge är en ovanligt krukmakartät ort i Nordvästra Skåne. Över 40 krukmakare har verkat där sedan början av 1800- talet och Tomas Anagrius har samlat information om de flesta av dem i denna bok som innehåller massor av bilder på både krukmakare och föremål. En bra att ha- bok för den som härjar runt på loppisar och auktioner i de här trakterna ibland.
    Nej, det är inget loppspel.

  • #2
    Kan vi inte samla alla boktips i en tråd..ev undertrådar med respektive intresse.. tex glas,eramigk,,,lite lättare att hitta då....???
    Varför göra livet krångligare än vad det är.....

    Comment


    • #3
      Nu hänger jag inte med på hur du menar Anette. Det ligger ju en litteraturtipstråd i varje ämneskategori. Att samla ihop alla litteraturtips under en rubrik för att sedan dela på dem i underrubriker igen verkar inte som någon praktisk lösning tycker jag.
      Nej, det bästa är nog att ha det som nu, att litteraturtipsen ligger i ämneskategorin.
      ¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

      Comment


      • #4
        då är det väl jag som inte har hängt med,,,,
        Varför göra livet krångligare än vad det är.....

        Comment

        Working...
        X