handdator

Visa fullständig version : Bild + citat = bild?

H55
2008-01-09, 13:53
Hej admin, Först vill jag tacka för ett bra forum. Jag har inte varit medlem här så länge men stött på ett problem. När jag försökte citera en fråga så fick jag felmeddelande att det max får vara 5 bilder i en tråd. Är citat en bild? En annan sak är att när ett forum är gammalt och innehåller en massa trådar så är det svårt att orientera sig. Går det få en bättre struktur eller sökfunktion?

Bruce
2008-01-09, 14:03
Hej admin, Först vill jag tacka för ett bra forum.

Tack! :)

Jag har inte varit medlem här så länge men stött på ett problem. När jag försökte citera en fråga så fick jag felmeddelande att det max får vara 5 bilder i en tråd. Är citat en bild?

Kan du ange länk till den fråga där problemet uppstod? Detta är nämligen inte ett problem vi känner till sedan tidigare.

En annan sak är att när ett forum är gammalt och innehåller en massa trådar så är det svårt att orientera sig. Går det få en bättre struktur eller sökfunktion?

I dagsläget är det sökfunktionen som gäller. Har du provat den avancerade sökfunktionen? En annan struktur skulle innebära fler rubriker och det betyder inte med automatik att det blir mer lättöverskådligt.

Har du någon idé på förbättring så tar vi gärna emot den.

Samlartrollet
2008-01-09, 18:33
Problemet med citat är om det innehåller smiles så räknas dem som bilder. Om du vill citera detta tex " lblblblblblblblblbl :):):) "så har jag använt 3 "bilder" som du får med i ditt inlägg.

H55
2008-01-09, 22:47
Tack samlartrollet. Då förstår jag. Jag använde mig nog av fler än 3 gubbar. Får vänja mig vid att vara vän med en smile och låta resten åka på konferensresa.

Admin, kämpa på! Du gör ett bra jobb.