handdator

Visa fullständig version : Har alla duktiga försvunit

Cobe
2007-08-18, 23:53
Var har alla duktiga tagit vägen som Janne R ,Raoul .Bay ,bara några exempel , har dom ledsnat eller ? Ser ju aldrig numera inlägg eller svar av Janne R ,Raoul många saknar dom nog för dom är så profesionella i sina svar . Har dom tröttnat eller ? Många andra också verkar ha gjort det
. Nu skickar jag nog mina frågor till konkurenten hädanefter även om man får många tokiga svar så finns det ju alltid nån som svarar på frågorna i alla fall . Ja det finns ju vissa här som hjälper till mycket och svarar på frågorna . Stort tack till dessa . Nu blir väl även jag bojkottad för att ha ställt denna fråga för man blir ju inte populär om man ställer fel frågor här verkar det som . Ni kan skicka svaren till mig personligen så spar vi plats i utrymmet .Som Bruce sa så hoppas jag verkligen att detta inslag respekteras av andra .

BlåbärsPutte
2007-08-19, 00:00
[QUOTE=Cobe;35723]även om man får många tokiga svar så finns det ju alltid nån som svarar på frågorna i alla fall .

Jag håller med dig.

Bruce
2007-08-19, 10:10
Denna tråd var tillfälligt borttagen under natten.

fer_g_i
2007-08-19, 11:14
Vid ett jobb jag hade en gång fick jag frågan vid en anställningsintervju ”och hur ställer sig fröken till denna pedagogik jämfört med ert tidigare arbete” svar: - jag ser mitt gamla arbete som ett komplement till ert och tvärtom, jag fick jobbet.:p

nisse 8
2007-08-19, 20:25
Jag är kvar:D:D

Ballonggreven
2007-08-19, 20:41
Ralle var här ikväll.
Janne R var här häromdagen.
Sen är det ju superduktiga människor här hela tiden! Ingen nämnd, ingen glömd.

Raoul Karlsson
2007-08-19, 21:23
Håller med Ballo, om allt.

Kanske är jag lite "borta" :eek: ibland, och bakom :confused:, men försvunnit, det har jag inte.

Reseda
2007-08-20, 00:11
Jag har varit bortrest över helgen. Kul att ni saknat mig.