handdator

Visa fullständig version : Gratualationer

Peter S
2007-08-08, 11:55
Ja, vi kanske ska göra om själva grattningen. Jag brukar hoppa på de flesta trådar om gratulationer, men har inte tänkt på att de kan uppfattas som orättvist. Kan man inte få till ett "automatiskt gratulationsmail" hem till vederbörande så kan vi andra bara tänka på personen lite tyst hemma...
Nu kom mina "regler" igen... ;)

Höll på att glömma: Grattis, AF!

Bruce
2007-08-08, 12:36
Jag har kopierat och flyttat Peters S' inlägg från A.F.:s gratulationstråd då jag tyckte att inlägget behövde diskuteras.

Alla som lägger in sina födelsedata presenteras med födelsedag i kalendern samt på startsidan på själva bemärkelsedagen. Dessutom skickas automatiskt ett gratulationsmejl.

Frågan om man ska gratulera i trådar kan diskuteras. Visst kan det uplevas orättvist om en medlem får en gratulationstråd och en annan inte, eller att vissa trådar blir jättelånga medan andra bara blir ett par inlägg.

Från forumadministrationen har vi inga invändningar mot trådarna. Men vad tycker ni medlemmar?

/Admin

Hektor
2007-08-08, 13:32
Får man fråga var mitt gartula... blev av?

Kecke
2007-08-08, 13:41
Ja, vi kanske ska göra om själva grattningen. Jag brukar hoppa på de flesta trådar om gratulationer, men har inte tänkt på att de kan uppfattas som orättvist. Kan man inte få till ett "automatiskt gratulationsmail" hem till vederbörande så kan vi andra bara tänka på personen lite tyst hemma...
Nu kom mina "regler" igen... ;)

Höll på att glömma: Grattis, AF!

Är böjd att hålla med här.
Minns när jag, på mitt arbete, propagerade för att vi skulle sluta med insamlingar till den som fyllde år just på grund av att någon kanske skulle bli bortglömd.
Ingen höll med mej.
Gissa vem som blev bortglömd på sin 30-årsdag? :(

Peter S
2007-10-22, 11:15
Lyfter ett gammal meddelande så ingen tror jag är missunsam. Jag vill verkligen gratulera ALLA medlemmar, men känner att det lätt blir för mycket. Kollektivt grattis till er alla i alla år!

LasseC
2007-10-22, 15:32
Det kan ju vara så att man vill gratulera någon speciellt som man kanske haft kontakt med och utbytt åsikter med, då tycker jag det är kul att gratulera. Det är väl De som är mest aktiva här som får en sån här uppmärksamhet. Har man gjort ett inlägg kanske man inte får samma uppmärksamhet. Se det som en premiering för de som aktivt bidrar till forumets fromma
Det här är bara DG:s egna tankar.:D