handdator

Visa fullständig version : Fråga: Utkast som bara försvinner...

Kim von Platen
2013-10-29, 16:30
Hallå,
Frågan har varit på tapeten tidigare, men vad har hänt?
Jag skriver ett inlägg, ofta mångordigt, men så vill jag googla eller titta på en bild och vips är mitt utkast bortkastat.
Då blir man lätt irriterad.
Brukar försöka komma ihåg att spara texten men har gott gömme. Finns det andra knep att slippa problemen... och framför allt vad gör adm Bruce åt saken?
So long, trots allt är PES ett trevligt sällskap...

Lars F
2013-10-29, 17:38
Hallå,
Frågan har varit på tapeten tidigare, men vad har hänt?
Jag skriver ett inlägg, ofta mångordigt, men så vill jag googla eller titta på en bild och vips är mitt utkast bortkastat.
Då blir man lätt irriterad.
Brukar försöka komma ihåg att spara texten men har gott gömme. Finns det andra knep att slippa problemen... och framför allt vad gör adm Bruce åt saken?
So long, trots allt är PES ett trevligt sällskap...

Ohoj Kim!
Har varit med om samma tidigare.
Numera skriver jag ner inläggen på ett Word-dokument , som jag sedan kopierar in
på plats där det skall vara i tråden. Detta gäller bara längre inlägg.
Det kanske tar lite längre tid, men ...
"man har ju all tid i världen".;) :)

Kim von Platen
2013-10-29, 22:54
Ohoj Kim!
Har varit med om samma tidigare.
Numera skriver jag ner inläggen på ett Word-dokument , som jag sedan kopierar in
på plats där det skall vara i tråden. Detta gäller bara längre inlägg.
Det kanske tar lite längre tid, men ...
man har ju all tid i världen.;) :)

Hallå där,
Tack Lasse Kik, man blir alltid glad för snabba svar. Word-metoden ska jag pröva, den är nog bombsäker.
Men jag längtar efter ett besked från Bruce, kan man inom ramen för rimliga kostnader fixa det här och i så fall, när?

Testade. Jo, utkastet försvann, men.... här framtidens melodi..http://www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0CDcQtwIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DIwf XZouwiHI&ei=gSxwUs7hFIiY4gTn8oGoCQ&usg=AFQjCNGjNZGjQGRcuqlNeHGQzkBO9cr6XQ&bvm=bv.55123115,d.bGE